بررسی تبلت هواوی MatePad T10

bitanikzad

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
تبلت T10 هوآوی با سیستم عامل به روز اندروید و امکانات مناسب، می تواند به خوبی نیاز شما را برای استفاده های معمول روزانه برطرف کند. در ادامه با معرفی و بررسی تبلت هوآوی میت پد T10 همراه ما باشید.
Screenshot-2.png


هواوی یکی از سازندگان بزرگ تبلت‌های اندرویدی است که محصولات متنوعی برای نیازها و بودجه‌های مختلف دارد. یکی از این تبلت‌ها MatePad T10 با سیستم عامل بروز اندروید 10 است.

تبلت HUAWEI MatePad T10 با داشتن صفحه نمایش بزرگ 10 اینچی، چیپست پرقدرت هشت هسته‌ای، صدای استریو، باتری 5100 میلی آمپر ساعت و طراحی زیبا، گزینه‌ای مناسب برای سرگرمی کودکان و استفاده چند رسانه‌ای است. در ادامه با بررسی میت پد تی 10 همراه باشید.

طراحی تبلت HUAWEI MatePad T10
تبلت میت پد تی 10 هواوی در رنگ آبی مات (آبی اعماق دریا / Deepsea Blue) عرضه می‌شود که زیبایی خاصی دارد. این تبلت با ابعاد 240.2x159x7.85 میلی متر، 450 گرم وزن دارد. ضخامت این تبلت کمتر از 8 میلی متر است و در زمره تبلت‌های باریک قرار می‌گیرد.

در جلوی دستگاه، صفحه نمایش بزرگ 10 اینچی با حاشیه‌های نسبتاً نازک و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی قرار دارد. در پشت دستگاه هم دوربین 5 مگاپیکسلی آن و لوگوی HUAWEI یافت می‌شود.

در بالا و پایین دستگاه دو بلندگو قرار گرفته است که صدایی استریو را ارائه می‌کنند. همچنین درگاه USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی متری در زیر آن قرار دارد.

محل قرارگیری بلندگوها و دوربین سلفی در تبلت HUAWEI MatePad T10 به گونه‌‌ای است که در نگه داشتن افقی دستگاه، راحتی بیشتری داشته باشید.

صفحه نمایش تبلت تی 10
میت پد T10 هواوی در دسته تبلت‌های 10 اینچی قرار می‌گیرد. این تبلت از یک صفحه نمایش 9.7 اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر 1280×800 پیکسل با توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ مختلف و تراکم پیکسلی 156 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. پنل‌های IPS زاویه دید بسیار گسترده‌ای دارند و گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در تبلت‌ها هستند.

صفحه نمایش تبلت MatePad T10 هواوی دارای حالت Eye Comfort برای مراقبت از چشم‌ها در برابر نور مضر آبی و حالت eBook mode برای راحتی بیشتر چشم‌ها حین خواندن کتاب الکترونیکی و وبگردی است.
4-2.png


شدت روشنایی و دقت رنگ‌های صفحه نمایش تبلت هواوی MatePad T10 در استفاده‌های مختلف، مناسب و راضی‌کننده است.

بخش صوتی تبلت هواوی T10
تبلت MatePad T10 از یک جفت بلندگو در طرفین دستگاه بهره می‌برد و قادر به ارائه صدای استریو با حجم مناسب است. این تبلت از فناوری HUAWEI Histen 6.1 هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربر قادر به اعمال تنظیمات صوتی پیشرفته خواهد بود. جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز برای آن‌هایی که قصد استفاده از هدفون یا هدست را دارند، در دسترس است.

میت پد تی 10 دارای صدای بلند، شفاف و فراگیر است که یک تجربه صوتی لذت‌بخش را در پخش موسیقی، تماشای فیلم و مکالمه تصویری فراهم می‌کند.

سخت افزار و پردازنده تبلت هوآوی T10
هواوی در تبلت MatePad T10 از چیپست 8 هسته‌ای HUAWEI Kirin 710A استفاده کرده که دارای چهار هسته پرقدرت Cortex A73 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف Cortex A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز است. همچنین این چیپست از پردازشگر گرافیکی Mali G51 برای اجرای بازی‌ها و پخش ویدئوهای باکیفیت بهره می‌برد.

چیپست Kirin 710A عملکرد روان و کم‌حرارتی دارد که حتی می‌توان با آن بازی‌های رایج را اجرا کرد. همچنین سرعت پاسخ‌دهی رابط کاربری و برنامه‌ها با حضور این تراشه، بسیار مناسب است.

تبلت MatePad T10 در دو مدل 32 و 16 گیگابایتی با 2 گیگابایت حافظه رم در دسترس است. چنانچه این حافظه داخلی برای مصارف شما کافی نیست، می‌توانید به آسانی یک کارت حافظه microSD با ظرفیت تا 512 گیگابایت بر روی این تبلت نصب کنید.
منبع: هواوی موبایل فارسی
 
بالا