ساخت بنر تبلیغاتی متحرک متناسب برای تبلیغات متحرک

vantopc

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
ساخت بنر تبلیغاتی متحرک متناسب برای تبلیغات متحرک
ساخت بنر تبلیغاتی متحرک و ورود به سال 1400 ، در حال بررسی قوانین جدید نمایش آگهی های متحرک در اینترنت هستیم ، تیم پارسی طرح ایرانیان برای اینکه در طراحی بتواند نقش خود به خوبی اجرا کند همواره باید بروز بودن در قوانین و استاندارد های نمایش آگهی را در دستور کار داشته باشیم . سال 1400 هم این موضوع ادامه خواهد داشت تا بتوانیم با ارائه سبک های جدید Banner های طراحی و برای نمایش در اختیار شرکت و سفارش دهندگان بگذاریم .

خوشبختانه به طور کلی ساختار آگهی های اینترنتی رشد مناسبی را در نیمه دوم سال 99 داشته است که امید میرود این روند ادامه یابد تا سال 1400 شاهد رشد چشم گیر این موضوعات در Advertising باشیم . متاسفانه بیش از 90 درصد مشاغل در سال 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان دچار نزول و افت شدیدی در میزان فروش محصولات خود شدند و همین مساله تاثیر مستقیم یا غیر مستقیمی بر روی سفارش تبلیغات خواهد گذاشت . البته با وجود این محدودیت و مشکلات سراسری ، بسیاری از مشاغل دست از تلاش برنداشته و به مسیر خود برای موفقیت در Advertising ادامه دادند .

با این حال توجه به Design تحت هر شرایطی می تواند اثر گذاری خود را داشته باشد . تبلیغات آنلاین همواره راهی برای نجات کسب و کارها بوده است و نباید در این بین طرح گرافیکی موثر را نادیده بگیریم .

طراحی بنر سایت از نوع متحرک و ثابت :
اگر به آگهی های اینترنتی توجه کرده باشید ، اغلب بیشتر از چند فرمت نمایشی وجود ندارد ، اغلب یا به صورت یک طرح ثابت اما گرافیکی و یا به صورت طراحی بنر متحرک به نمایش در می آیند .

  • نوع ثابت :
طراحی بنر ثابت ، غائدتا با این مدل طرح بیشتر آشنا هستیم ، چرا که در محیط زندگی ما ، در شهر و اجتماع اطراف با طرح های ثابت و غیر متحرک زیادی برخورد داشته باشیم ، برای مثال وقتی شما در یک خیابان قدم می زنیم با تابلوهای تبلیغاتی زیادی بر سر فروشگاه و مغازه ها و حتی بیلبوردهای خیابانی مواجه می شود ، این ها مثالی برای نوع ثابت هستند که جزو پر مخاطب ترین و پر کاربردترین نوع آگهی در سطح شهر و فضای مجازی می باشد .

  • طراحی بنر گیف ( نوع متحرک ) :
شاید طراحی بنر گیف ( نوع متحرک ) برای بسیاری آشنا و بسیاری از افراد نامشخص باشد ، اما همانطور که نام این نوع مشخص است ، هر طرحی که به صورت موشن یا متحرک نمایش داده شود ، Mation Banner نامیده می شود . شاید نشود مقایسه بهتر یا بدتر بودن بین نوع ثابت و متحرک ایجاد نمود ، اما نکته ای که وجود دارد این است که هر دوی آن ها دارای جذابیت و تاثیر گذاری هستند ، بیشترین تفاوتی که میان این دو وجود دارد شاید در سلیقه مخاطب یا شما به عنوان سفارش دهنده باشد . در غیر اینصورت مشکلی در موضوع جذابیت وجود ندارد و هر کدام دارای ویژگی های خاص به خود هستند .

طراحی بنر شبکه های اجتماعی :
شاید یکی بازوهای تبلیغات آنلاین و بار نمایش اگهی بر عهده شبکه های اجتماعی است . شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام ، تلگرام و حتی نسخه های داخلی مانند کلوپ و … هستند که با توجه مزیت هایی که دارند بیشتر کاربران را به سمت خود کشانده و بسیاری از کسب و کار ها آگهی های خود را در این بستر رایگان و در برخی بخش ها با پرداحت هزینه ، استفاده از این شبکه های اجتماعی را برای معرفی خود ( کسب و کار ، مهارت ، محصول ) به دیگران ترجیح می دهند .

اگر سال های پیش صحبت از تبلیغات به میان می آمد ، بیشتر توجه صاحبان مشاغل بر روی سایت های اینترنتی پربازدید بود ، سپس علاوه بر وجود سایت های پر مخاطب ، تبلیغات کلیکی به وجود آمدند و سپس در سال های اخیر رشد چشم گیر شبکه های اجتماعی در میان مردم ، این موضوع استقبال صاحبان مشاغل را به همراه داشت و بسیاری برای تبلیغ وب سایت ، هنر ، مهارت یا فعالیت خود از این رسانه ها استفاده کردند و بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفت .

برای مثال ما ( پارسی طرح ایرانیان ) در شبکه های اجتماعی زیادی حضور داریم و فقط کافی است ما را این شبکه های دنبال کنید . * اطلاعات شبکه های اجتماعی ما در صفحه ی تماس با ما *

طراحی بنر مجازی :
بسیاری از افراد به دنبال ساخت بنر تبلیغاتی هستند که آن در بستر اینترنت به نمایش بگذارند ، هر طرحی که در بستر اینترنت یا فضای مجازی به نمایش در می آید تبلیغات آنلاین محسوب می شود و تفاوتی نمی کند که آن را در کدام پلتفرم به نمایش در می آورید .

امروزه رسانه اجتماعی و پیام رسان ها بسیار کاربردی قبل عمل می کنند ، حتی بسیاری از این رسانه های اجتماعی برای اینکه کسب و کار ها بتوانند بیشتر به جذب مشتری و فروش محصول خود اقدام کنند ابزارهایی را به اپلیکیشن های خود افزوده اند و این موضوع ارائه خدمت و فروش محصول را کاربران آسان تر خواهد کرد .

منبع ، پارسی طرح
 
بالا