راهنمای انتخاب پوستر دیواری اتاق کودک

decoration

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
در صورتی که قصد تغییر دکوراسیون اتاق نوزاد یا کودک خود را دارید بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای شما انتخاب پوستر دیواری اتاق کودک است. در این مطلوب به صورت اختصاصی به راهنمای انتخاب پوستر دیواری اتاق کودک پرداخته شده است، پس با ما همراه باشید.

پوستر اتاق کودک چیست؟

برخلاف تصور خیلی از افراد پوستر دیواری با کاغذ دیواری متفاوت است. در پوستر دیواری در واقع بر روی یک دیوار به طور کامل یک طرح یا عکس اجرا می گردد، حال آن که کاغذ دیواری در تمامی دیوارها نصب شده و یک الگو و طرح چندین بار بر روی دیوارها تکرار می شود.

شما می توانید برای اتاق کودک روی یک دیوار از پوستر دیواری و دیگر دیوارها از کاغذ دیواری با طرح کودکانه استفاده نمایید.

انواع پوستر دیواری اتاق کودک

از آن جایی که کودکان در طی روز زمان قابل توجهی را به بازی و استراحت در اتاق خود خواهند گذراند نیاز است با که یک دکوراسیون شاد و جذاب کودکان به افزایش شور و نشاط آن ها کمک نمود. پوسترهای دیواری اتاق کودک در انواع گوناگونی موجود می باشند و شما در این بین این امکان را داشته تا بسته به دختر یا پسر بودن فرزند خود، سن او و نیز علایق او دست به انتخاب طرحی مناسب برای پوستر دیواری اتاق کودک بزنید.

امروزه پوسترهای دیوار متنوعی مخصوص کودکان موجود می باشند که بر روی آن ها شکل های مختلفی عروسکی، شخصیت های محبوب کارتونی و... به چاپ رسیده است.

شما همچنین این امکان را داشته تا پوستر دیواری با عکس کودک دلبند خود سفارش دهید که این گزینه نیز ایده بسیار جذابی خواهد بود.

در صورتی که فرزند شما نوزاد است و هنوز به سنی نرسیده که نظر او را در این انتخاب جویا شوید شما می توانید به سراغ طرح های مختلفی نظیر طرح های بالون، حیوانات فانتزی، نقشه جهان کودکانه و .... بروید.

قیمت پوستر دیواری اتاق کودک

پوسترهای دیواری اتاق کودک از نظر قیمت دارای تنوع بالایی می باشند و شما می توانید بسته به بودجه خود دست به انتخاب بزنید. از عوامل موثر بر قیمت یک پوستر دیواری می توان به ابعاد دیوار و نیز کیفیت کاغذ انتخابی اشاره نمود. در این زمینه همچنین تخفیف های فروشگاه های اینترنتی نیز فرصتی مناسب برای داشتن خریدی ارزان تر خواهد بود.

مشخصه های پوستر دیواری اتاق کودک

· پوسترهای دیواری از نظر کیفیت در کاغذهایی باکیفیت گوناگون قابل سفارش می باشند. در این زمینه توصیه می شود پوستری را انتخاب کنید که به راحتی قابل شستشو باشد و همچنین در تهیه آن از مواد شیمیایی مضر استفاده نشده باشد. در این بین پوستر دیواری های تهیه شده از الیاف طبیعی بیشترین کیفیت را دارا می باشند.

· در زمینه انتخاب پوستر دیواری طرح و رنگ آن را به گونه ای انتخاب کنید که به راحتی با رنگ دیگر اجزای اتاق هماهنگ باشد. در این بین رنگ مناسب برای اتاق خواب دخترانه رنگ هایی چون صورتی، بنفش و برای اتاق خواب پسرانه رنگ آبی و نارنجی می باشد.

برای اتاق نوزاد بهتر است طرح های ساده ای چون بالون ، آسمان ، رنگین کمان ، حیوانات کارتونی انتخاب شوند.
منبع
 
بالا