بهترین جاذبه‌های گردشگری چین (بخش اول)

  • نویسنده موضوع fdiba
  • تاریخ شروع

fdiba

خودمونی
"منجی دوازدهمی"
%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7%20%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%D9%85%20%D8%B3%DB%8C%D8%B1(9).jpg



پرجمعیت‌ترین کشور جهان چین نام دارد که از جنبه‌های مختلفی حائز اهمیت است. یکی از این جنبه‌ها، جاذبه‌های گردشگری و دیدنی این کشور است. تور چین همواره یکی از تورهای پرطرفدار آسیایی بوده که سالانه گردشگران زیادی را به خرید بلیط هواپیما خارجی سفر به چین و بازدید از شهرهای مختلف و دیدنی‌های این کشور ترغیب می‌کند. اگر شما نیز به تور چین و جاذبه‌های آن علاقه‌مند هستید قبل از رزرو یا خرید بلیط هواپیما خواندن این مقاله را از دست ندهید.



شهر ممنوعه چین


شهر ممنوعه که در پکن واقع شده است، اولین مکان دیدنی است که باید حتما از آن دیدن کنید. این شهر که در طول سلسله مینگ و کوئینگ، مرکز امپراطوری چین بوده است نظر بسیاری از گردشگران تور چین را به خود جلب کرده است. در زمان اوج رونق شهر ممنوعه، بیش از ۹ هزار نفر در آن زندگی می‌کردند. پس از تهیه بلیط هواپیما، از این شهر ممنوعه که بزرگ‌ترین و سالم‌ترین مجموعه از قدیمی‌ترین قصرهای باستانی به جا مانده در دنیا است، دیدن کنید.





دیوار چین


دیوار چین به عنوان یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور چین در نزدیکی پکن قرار دارد. این دیوار سمبل واقعی قدرت نظامی چینی‌های باستان محسوب می‌شود که هرساله میزبان گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما خارجی به چین سفر می‌کنند. این دیوار بزرگ عنوان بزرگ‌ترین سیستم دفاعی نظامی دنیا را به خود اختصاص داده است. طول دیوار بزرگ چین در حدود ۸۸۵۱.۸ کیلومتر برآورد شده که در شمال چین امتداد یافته است.





سربازان سفالی چین


یکی دیگر از جاذبه‌های مهم برای خریداران بلیط هواپیما سفر به چین،‌سربازان سفالی واقع در ژیان می‌باشد. ژاک شیراک، رئیس جمهور سابق فرانسه معتقد بود که کسی نمی‌تواند بدون بازدید از تراکوتا واریرز و یا سربازان سفالی، ادعا کند که از چین دیدن کرده است. در طول دهه ۱۹۷۰، سربازان سفالی چین به عنوان برجسته‌ترین کاوش‌های باستان‌شناسی قرن بیستم کشف شد. هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی چین، بازدید از این منطقه را در برنامه سفر خود بگنجانید.





منطقه حفاظت شده پاندای عظیم‌الجثه


این منطقه حفاظت شده که در نزدیکی چنگدو قرار دارد، یک تجربه هیجان‌انگیز در تور چین محسوب می‌شود. حیوان بومی منطقه غرب و جنوب غربی چین پاندای عظیم‌الجثه است که به عنوان یکی از مخلوقات جذاب حیات‌وحش، به دلیل چثه بزرگش براحتی قابل تشخیص است. شما می‌توانید تصاویر این خرس‌های سیاه و سفید را در تمامی جنبه‌های زندگی مردم کشور چین مشاهده کنید. کشور چین از پانداها اغلب به عنوان سفیر حسن نیت استفاده می‌کند. اگر شما نیز به طبیعت و بازدید از پانداها علاقه دارید همین الان برای خرید بلیط هواپیما به مقصد چین اقدام کنید.





منطقه ساحلی باند چین


در نزدیکی چنگدو یکی دیگر از جاذبه‌های تور چین یعنی منطقه باند یا وایتان قرار دارد. این منطقه ساحلی که در شانگهای مرکزی واقع شده است از رود سوژو تا جین لینگ لیو در کرانه غربی رود هوآنگ امتداد یافته است و به عنوان یک جاذبه محبوب و معروف در بین گردشگران، یکی از دلایل اصلی خرید بلیط هواپیما خارجی چین به حساب می‌آید. این مکان دیدنی دارای ساختمان‌های کاملا سالمی می‌باشد که از دوره مستعمره‌ای به جا مانده است و باعث ایجاد تضاد جالبی با خط افق فوق مدرن پودونگ گردیده است. امروزه بیشتر این ساختمان‌های زیبا به فروشگاه‌های اف اند بی و یا هتل تبدیل شده است.بعد از خواند مطلب بهترین جاذبه‌های گردشگری چین (بخش اول) شما کاملا با این بخش آشنا می شوید.



اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به چین را دارید باید گوییم که کاملا انتخاب درستی کرده‌اید. بسیاری از گردشگران با سفر به این کشور رویای سفری دوباره را در سر خود می‌پرورانند. بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما خارجی چین در مورد این کشور اطلاعات کامل و مفیدی را با خواندن مقاله‌های گوناگون بدست آورید تا بتوانید سفری بیاد ماندنی و بدون نقص را تجربه کنید.
 
بالا