مزایا و معایب خرید قاب و کاور گوشی

niloofarmajdi

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
چرا به قاب گوشی نیاز داریم؟
وقتی صحبت از خرید قاب گوشی به میان می‌آید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که «آیا من هم باید یک قاب برای گوشی خود تهیه کنم؟» پاسخ شما «بله» است. درواقع اگر تمایل دارید بدانید که چرا می‌بایست برای گوشی خود، قاب تهیه کنید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.


مزایای خرید قاب گوشی
بدون شک برای هر جسمی احتمال افتادن و سقوط وجود دارد. اما اگر یک گوشی هوشمند بدون آنکه روی آن یک قاب محافظتی گذاشته باشید از دستتان رها شود، آنگاه دیگر نمی‌توان به‌سادگی از این قضیه گذشت. از آنجا که موبایل ساختار بسیار ظریف و حساسی دارد، مطمئنا با سقوط و افتادن به شدت آسیب خواهد دید و عملکرد آن بسیار ضعیف خواهد شد.

گوشی هوشمند یک وسیله اختصاصی برای ایجاد برقراری ارتباط با دیگران و ذخیره کردن اطلاعات شخصی خود است، بنابراین افتادن و آسیب دیدن آن موجب می‌شود که تمام اطلاعات خود را از دست بدهید. در نتیجه یک قاب سیلیکونی به خوبی می‌تواند از گوشی شما در برابر آسیب‌های مختلف حفاظت کند. علاوه براین، قاب‌های سیلیکونی از مواد بادوام بالا ساخته شده‌اند و متناسب با نوع طراحی خود قادر هستند در برابر آب نیز مقاوم باشند.

3-6.jpg



همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، قاب‌های گوشی در انواع طرح و الگوهای مختلف ساخته می‌شوند بنابراین کاربر می‌تواند متناسب با علایق و سبک زندگی خود، اقدام به خرید کاور گوشی مناسب کند. اما اگر به ویژگی محافظتی آن بیشتر بها می‌دهید، بهتر است قاب با کیفیت بالا و مقاوم‌تری را انتخاب کنید. در طرف مقابل برخی از خانم‌ها در انتخاب یک قاب تنها به ظاهر و نوع طراحی آن توجه کرده و ویژگی محافظتی آن را در اولویت دوم قرار می‌دهند. به خاطر داشته باشید بهتر است قابی را انتخاب کنید که در عین حالی‌که متناسب با نوع روحیه و علایق شما است، ویژگی محافظتی خوبی نیز داشته باشد.

اگر قصد دارید که پس از مدتی گوشی خود را فروخته و گوشی جدیدی خریداری نمایید باید دقت داشته باشید که هرگونه خراش و لکه روی بدنه گوشی از قیمت آن خواهد کاست. اما اگر از یک کاور گوشی استفاده کنید، مطمئنا بدنه گوشی شما آسیب کمتری خواهد دید و این شانس را خواهید داشت که گوشی را با قیمت بهتری بفروشید.
معایب کاور گوشی
یکی از مشکلات کوچکی که معمولا برخی از افراد در هنگام استفاده از قاب گوشی با آن مواجه می‌شوند، گرم شدن بیش از حد گوشی است. از آنجا که گرم شدن بیش از حد گوشی به باتری آن صدمه زده و باعث کاهش عمر موبایل می‌شود، توصیه می‌شود که حتی‌الامکان در هنگام شارژ گوشی، قاب آن را در بیاورید.
 
بالا