درمان خانگی برای کمردرد ها

niloo20

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
برخی کمردرد ها به تدریج با درمان خانگی و مراقبت از خود، معمولا ظرف دو هفته بهبود می یابند. اگر کمر درد شما شدید باشد یا بعد از سه روز بهبود نیابد، بهتر است یه یک پزشک مراجعه کنید. اگر شما از بهترین تشک طبی برای دیسک کمر استفاده کنید کمتر دچار کردرد می شوید.

اگر دردتان ویژگی های زیر را دارد با پزشک خود تماس بگیرید.

کسانی که در جاهای سفت و یا تشک سفتی می خوابند از درد کمر شکایت کمتری دارند.(بهتر است همیشه از بهترین تشک طبی برای دیسک کمر استفاده کنید.)

در مواردی نادر، کمردرد می تواند یک مشکل جدی پزشکی را نشان دهد. اگر کمر درد شما باعث مشکلات زیر شد فورا به پزشک مراجعه کنید.

اگر به خواب و سلامتی بدن خود اهمیت می دهید و مدتهاست که دنبال تشکی با ویژگی های خاص می گردید، پیشنهاد ما به شما استفاده از بهترین تشک طبی برای دیسک کمر است.

برش های مهندسی شده بر روی سطح اسفنج این تشک فنری رویال در واقع تفاوت های منحصر به فردی را در ساختار به وجود می آورد. و آن را به بهترین تشک طبی برای دیسک کمر تبدیل کرده است.

از جمله ایجاد کانال های هوا در سطح رویه اسفنج موجب تسهیل جریان تبادل حرارت در سطح تشک شده و در نتیجه کاهش دما و خنک تر شدن جریان هوا میشود.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت تشک طبی رویال اصل روی قیمت تشک طبی رویال اصل کلیک کنید.

استفاده از ساختار اسفنج شبکه ای در تشک مدیکال ۱ این امکان را فراهم می اورد که سطح تشک با مناسب با آناتومی بدن فرو رفتگی های بدن در تقاطع مختلف را پر کرده و ستون فقرات را در حالتی کاملا استاندارد قرار دهد.



ایجاد کانال های مجزا در سطح اسفنج این تشک حالتی نرم تر به تشک می دهند که در هنگام خواب احساس بهتری را به فرد منتقل میکند.


تشک های اسفنجی به تشک های طبی معروف هستند که بیشتر در درمان بیماری های عضلانی و استخوانی به کار می روند. همچنین پزشکان برای سنین بالا و سالمندان نیز این تشک را تجویز می کنند.

مشخصات فنی تشک رویا مدیکال ۱

جنس رویه:پارچه گردبافت با نقش دوزی
الیاف:ضد حساسيت با خاصيت ارتجاعي
اسفنج:چند لایه با چگالی‌های مختلف
اسکلت:اسفنج مخصوص به همراه یک لایه Cell Pocket
ارتفاع:۱ ± ۲۸ سانتیمتر
طول و عرض:ابعاد فوق با تلورانس ± ۲ سانتیمتر
ویژگی خاص:اسفنج با برش CNC ‌و اسکلت Cell Pocket
گارانتی :۵ سال


تشک باراباس خوشخواب

نقطه قوت تشک باراباس در بین تشک های خوشخواب بهره مندی از فنرهای فشرده متصل است که باعث شده سطح تشک در تمام نقاط بدون افت یکسان باقی بماند . طول عمر تشک نیز افزایش خواهد داشت . تشک باراباس با 4 سال ضمانت و با توجه به این که جز تشک های طبی فنری مخسوب میشود یک انتخاب مناسب برای داشتن تشک طبی و فنری با قیمت مناسب است . افراد با وزن کمتر از 75 کیلو هیچ وقت از داشتن این تشک پشیمان نخواهند شد . اما اگر وزن شما بیشتر باشد باید به فکر تهیه یک تشک مدل بالاتر باشید .تشک باراباس برای افرادی که وزن بالای 40-50 کیلوگرم می باشند مناسب بوده و برای افراد وزن بالای 60 کیلوگرم از تشک های با مقاومت بالاتر توصیه می شود . قیمت تشک طبی نیز بسیار مناسب است.

سيستم فنري بدون فاصله تشك باراباس, مرغوب ترين سيستم فنري پيشرفته تا به امروز است.
در هر تشك حدود 200 فنر بكار رفته و امكان تماس با قسمت هاي بيشتري از بدن را فراهم مي آورد.
تماما ارتوپد (ترميم كننده عيوب استخواني)
ضد ويروس و ضد الرژي.
صفحه اسفنجي افزايش دهنده راحتي و عمر تشك و فراهم سازنده آسودگي خواب شما.
داراي نمد سفت ترموفلت (TERMOFALT) پخش كننده يكسان وزن .
 
آخرین ویرایش:
بالا