چای سبز، چای چربی سوز طبیعی

sadeghi-m

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"

چای سبز، چای چربی سوز طبیعی



greentea-1.jpg


چای سبز نوعی چای است که از گلبرگ ها و جوانه های تازه گیاه به دست می آید. این چای سرشار از آنتی اکسیدان است و در تولید آن اکسایش بسیار کم صورت می گیرد. چای سبز یکی از مفید ترین نوشیدنی هایی است که می توانیم بنوشیم.



چند مورد از خواص دارویی و فوائد آن
1. پیشگیری از سرطان
2. تنظیم فشار خون
3. درمان افسردگی
4. محافظت از پوست
5. پیشگیری از آلزایمر
6. کاهش وزن ، چربی و کلسترول

همانطور که گفته شد چای سبز سرشار از خواص مختلفی برای بدن است که یکی از این خاصیت ها، تاثیر آن بر کاهش وزن می باشد. به همین دلیل باید قبل از مصرف، با بهترین متد آن آشنا شوید:

www.jpg


چه زمانی چای سبز بنوشید
اگر تصمیم دارید با مصرف چای سبز برای همیشه با چاقی و اضافه وزن خداحافظی کنید، باید برای مصرف آن در طول روز برنامه ریزی منظمی داشته باشید و از مصرف آن بدون برنامه پرهیز کنید. بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز 2 ساعت پس از صرف غذا می باشد. به این ترتیب علاوه بر آنکه از خواص درمانی آن برای کاهش وزن بهره می برید، خللی در میزان جذب آهن به وجود نمی آورید، زیرا چای سبز هم مانند چای سیاه موجب جذب نشدن آهن موجود در غذا می شود. مصرف بیش از اندازه ی این چای، باعث بروز مشکل در تحریک پذیری پایانه های عصبی، اختلال دفع آب و الکترولیت های بدن می شود.



qqq-1024x577.jpg


چای سبز به تنهایی کافی نیست
بسیاری از افراد تصور می کنند که تنها با مصرف چای سبز در طول روز می توانند به هدف بزرگی مثل کاهش وزن دسترسی پیدا کنند در صورتی که این تصور کاملا اشتباه می باشد. نوشیدن آن در کنار رژیم غذایی، فعالیت های بدنی و ورزش می تواند به کاهش وزن و لاغری شما کمک کرده و میزان سوخت و ساز بدن را افزایش دهد. در حقیقت این چای گیاهی به دلیل داشتن ماده ای به نام ( پلی فنول ) می تواند حرارت درونی بدن را افزایش داده و میزان سوخت انرژی موجود در سلول های چربی را افزایش دهد. این روند در صورتی اتفاق می افتد که افراد چاق یا دارای اضافه وزن در مقدار کالری که روزانه دریافت می کنند تجدید نظر کنند. بنابراین افرادی که تصور می کنند. تنها با نوشیدن چای گیاهی و بدون رعایت هیچ یک از نکات ذکر شده می توانند برای همیشه اضافه وزن خود را درمان کنند سخت در اشتباهند.


جهت مطالعه بیشتر اینجا کلیک نمایید.
 
بالا