آمریکا رسما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک «سازمان تروریستی»معرفی کرد

mahdi gh

کاربر با تجربه
"بازنشسته"

کاخ سفید در اقدامی خصمانه و مغایر با قوانین بین‌المللی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رسما در لیست به اصطلاح تروریستی دولت آمریکا قرار داد.

کاخ سفید روز دوشنبه در یک اقدام غیر قانونی و خصمانه در بیانیه‌ای رسماً برنامه دولت خود برای اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» خود اعلام کرد.

این اولین بار است که کاخ سفید نیروهای مسلح رسمی یک کشور خارجی را به عنوان «سازمان تروریستی» معرفی می‌کند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در این بیانیه گفته است: «امروز من رسماً طرح دولت خود را برای اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از جمله نیروی قدس به سازمان‌های تروریستی خارجیFTO اعلام می‌کنم.»


ترامپ در این بیانیه آورده است: امروز به طور رسمی برنامه دولتم برای تروریستی اعلام کردن نیروهای سپاه پاسداران ایران از جمله نیروهای قدس را ذیل بند ۲۱۹ قانون مهاجرت و تابعیت اعلام می‌کنم. این گام بی‌مانند نشان‌گر آن است که ایران نه‌تنها یکی از حامیان اصلی تروریسم است بلکه فعالیت‌هایی که سپاه پاسداران در آن دخیل است، تروریسم را ترویج و حمایت مالی می‌کند.

کاخ سفید از این اقدام به عنوان «گامی بی‌سابقه» یاد کرده و نوشته وزارت خارجه آمریکا رهبری آن را به دست داشته است.
 
آخرین ویرایش:

mahdi gh

کاربر با تجربه
"بازنشسته"

رژیم ایالات متحده را «حامی تروریسم» و فرماندهی مرکزی آمریکا را «گروه تروریستی» می‌دانیم.


شورایعالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدام غیرقانونی و خطرناک رژیم ایالات متحده امریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه امریکا اعلام کرد که رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریزم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند.


بسم الله الرحمن الرحیم

شورایعالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدام غیرقانونی و خطرناک رژیم ایالات متحده امریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی»، این اقدام بی‌اساس را خطر عمده‌ای برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و نقض آشکار قواعد آمره حقوق بین‌الملل و منشورملل متحد می‌داند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برخلاف آمریکا و متحدان منطقه‌ای آنکه همواره حامی گروه‌های افراطی و تروریست‌ها در منطقه غرب آسیا بوده‌اند، پیوسته در خط مقدم مقابله با تروریزم و افراطی‌گری در منطقه بوده و نقش این نیروی فداکار و انقلابی در مقابله با القاعده، داعش، النصره و سایر گروه‌های تروریستی در منطقه توسط مردم و دولت‌های آسیب‌دیده همواره مورد تقدیر است.

جمهوری اسلامی ایران در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه امروز امریکا اعلام می‌نماید، رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریزم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند. این فرماندهی مسئولیت اجرای سیاست‌های تروریستی دولت امریکا علیه منطقه غرب آسیا را به عهده داشته که امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و جان افراد بی‌گناه ایرانی و غیرایرانی را برای تحمیل سیاست‌های خصمانه ایالات متحده بخطر انداخته است که از آن جمله حمله وحشیانه و عامدانه به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۱۳۶۷، مشارکت در کشتار مردم یمن و دیگر شهروندان غیر نظامی در غرب آسیا را می‌توان نام برد.

بدیهی است رژیم ایالات متحده امریکا تمامی مسئولیت‌های عواقب خطرناک این اقدام ماجراجویانه را برعهده خواهد داشت.

 

mahdi gh

کاربر با تجربه
"بازنشسته"

بدون تردید ملت همواره غیور و فداکار ایران نشان دادند که در مقابل ظلم و هرگونه یاوه گویی و یا تعرض و تجاوز به خاک کشورمان چه به صورت جنگ با انواع سلاح های گرم و سرد و چه به صورت جنگ های نرم ، متحدانه و مخلصانه در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ایستاده اند و در عین مقاومت و ایستادگی ضربه ای محکم بر دهان تجاوزگران و یاوه گویان زده اند.

ان شاالله به حول و قوه ی الهی و با دعای امام زمان (عج) این اقدام جاهلانه و احمقانه ی دولت ظالم آمریکا ، زمینه ساز و مقدمه ای باشد جهت نابودی کامل رژیم های غاصب و گروهک های تروریستی
 
آخرین ویرایش:

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
سخن نگاشته رهبرم در ۹۸/۱/۱۹
چهل سال نتوانست هیچ غلطی بکند بی عقلها باز هم همان روش را تکرار می کنند
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mahdi gh
بالا