تور اسپانیا

mismona

بی وفــا



spain.jpg
«پر شور، پیچیده، ماتادورهای از جان گذشته.»

اسپانیا هم یک زندگی کلیشه ای است و هم با آنچه که شما فکر می کنید، کاملا متفاوت است.

زمانی که شما به اسپانیا فکر می کنید، تصاویری از مبارزه گاو نر، رقص فلامینگو و فستیوال مذهبی Fiestas بدون شک به ذهن شما می رسد. اما واقعا اسپانیا همین است؟ پاسخ خیر است، اسپانیا چیزی بیشتر از این تصورات و آفتاب و ساحل های شبک و زیبا و مدرن است.

سالانه تعداد زیادی از مسافران برای تعطیلات به تور اسپانیا می روند، ولی تعداد کمی از آنها واقعا این کشور را می بینند. این کشور پر از فرودگاه ها، برج هتل های مدرن، خانه های مسکونی، زمین های گلف، شهرها، بزرگراه ها، پارک های تفریحی، بارها، کلاب، رستوران ها، استخرهای شنا است. در این اسپانیا، درخت اصلی نخل است، Paella غذای اصلی است، فعالیت فقط استراحت کردن است و بوی اصلی هم لوسیون های حمام آفتاب است است.

اسپانیا، یک بابل مدرن است که مردم به زبان و لهجه های زیادی صحبت می کنند، از جمله اسپانیایی و کاتالان که رایج تر از بقیه هستند. در این اسپانیا می توانید غذا را در هر زمانی از روز و حتی شبانه نیز دریافت کنید، بار ها همیشه پر است، خورشید قرار است تمام روز را بدرخشد (هر چند که اینطور نیست)، هرگز هم قصد نداره که باران بیاید، و زندگی به دور این سه کلمه می چرخد: خورشید، شن و دریا.

خرابه های باقی مانده از رومیان باستان، قلعه های افسانه ای و شگفت آور، کلیساهای بزرگ، موزه ها، میراث Moorish (اهالی شمال آفریقا)، شهر و روستاهای قرون وسطایی، طبیعت غنی و افسانه ای آن و ... از اسپانیا کشوری ساخته است که نیاز گردشگران واقعی و پر سوال را برطرف می کند.

در حالی که جمعیت توریست ها در سواحل مدیترانه از خود مردم محلی بیشتر است، در بقیه نقاط اسپانیا اینچنین نیست. در مناطق داخلی اسپانیا، به اندازه یک دنیا، مکان برای کشف و دیدن دارد. به غیر از اطراف مادرید، مناطق داخلی اسپانیا بسیار کم جمعیت است و با دوجین شهر تاریخی و دورتر از آن زمین های کشاورزی بسیار بزرگ، چمنزارها و چراگاه ها، به علاوه تپه ها و کوه ها با رودخانه هایشان، جوی ها و برکه قرار دارد.

اسپانیا، زمانی قدرتمندترین کشور در اروپا و بزرگترین قدرت استعماری در جهان بود. برخی از نام های بزرگ تاریخ اسپانیا - کریستف کلمب یا فردیناند ماژلان، هستند که نام آنها در تاریخ اسپانیا برای آیندگان باقی مانده است. امروزه اسپانیا ردپا و خاطرات زیادی از گذشته طلایی کشور خود دارد و همین طور هم از روزهای تاریک و مسیری که به تاریخ آن منجر شده است – که می تواند در سرتاسر کشور یافت شود. میراث تاریخی و طبیعی این کشور بزرگ در میان اروپای غربی بزرگترین و متنوع ترین می باشد.

فراموش نکنید که این کشور به مسافران خود، غذاهایی عالی و پر از عطر و طعم های دوست داشتنی را ارائه می دهد.منبع:تور اسپانیا
 
آخرین ویرایش:
بالا