8 کنسول بازی مناسب در سال 2018

niyaziii

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
1397%2F%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF%2F10-20%2FNintendo%20Switch.jpg

با کنسول های مختلف جدید موجود در سال 2018, انتخاب مناسب برای شما و خانوادتان برای خرید کنسول بازی سخت است. برخی از قوی ترین رقبا در صنعت بازی بالاترین رزولوشن 4k را ارائه می دهند, ارائه نمایش های زیبا که تمام جزئیات عمل را به تصویر می کشند. کنسول های دیگر ساده تر هستند و تاکید آنها بر بازی های اول شخص است. بسته به اینکه آن را برای چه کسی خریداری می کنید, برای هرکسی در بازار کنونی کنسول بازی موجود است.

در زیر شما با بهترین کنسول های بازی با قابلیت های مختلف آشنا خواهید شد که تصمیم گیری را برای شما راحت

می کنند.

Nintendo Switch: بهترین کنسول قابل حمل

Nintendo Switch خود را به عنوان یک سیستم بازی قابل حمل معرفی کرده است که نه تنها در تلویزیون شما پخش می شود, بلکه در هر کجا که شما می روید, قابل حمل و قابل پخش است. کنسول خلاقانه نینتندو بازی کردن در حالحرکت را آسان می کند و با یک کنترلر جداگانه با گزینه های صفحه نمایش تقسیم می شود, بنابراین شما می توانید با دوستان خود بازی کنید. کنترلر های این دستگاه دارای قابلیت جدا شدن هستند؛ که پس از جدا سازی مشابه یک تبلت با صفحه نمایش اختصاصی عمل می کند و از طریق بازی های چند نفره می تواند به اشتراک گذاشته شود.

Xbox One X: بهترین کنسول از نظر گرافیک

Xbox One بر روی مدل سابق خود, یعنی Xbox One سرمایه گذاری می کند با برخی از قوی ترین تکنولوژی ها که شما امروز در یک سیستم بازی پیدا خواهید کرد. اگر قصد دارید از کنسول های بازی کنونی واقعی ترین حس با قدرتمندترین نمایش ها را بگیرید، Xbox X حرف اول را می*زند.

Xbox X با 6 تریلیون عملیات نقطه شناور در ثانیه با 326GB/S و 12GB GDDR5 گرافیکی ترین کنسول در رندر کردن گرافیک 4K HD در 60 فریم بر ثانیه است. این باعث می شود که بازی ای مانند Call Of Duty:WWII حس عمیق واقع گرایی را با جزئیات کامل به ما بدهد, مانند: حرکات مو, اشعه خورشید, نخ لباس یا حتی بافت پارچه. تمام بازی های Xbox One قابل اجرا در Xbox X درصفحه نمایش Full HD می*باشد.

PlayStation 4 Pro 1TB:محبوب*ترین

با نزدیک به 64 میلیون فروش جهانی, 62 درصد بازار در اختیار Play Station 4 می*باشد.

اکثر بازی های نسخه Play Station 4 Pro از نرخ فریم 60fps برخوردار هستند که بازی های با کیفیت بالای 4K ارائه می دهند و این 2 برابر قدرت GPU نسخه استاندارد PS4 است. کتابخانه بزرگ Play Station 4 شامل 1648 بازی است, که همه آنها در نسخه Pro با کیفیت HD قابل پخش هستند. این سیستم همچنین برای عملکرد چند رسانه ی مناسب است, اجرای دیسک های Blu-ray , پخش تلویزیون, موسیقی و ... با اپلیکیشن های اختصاصی و بازی های قابل دانلود در Play Station Store.

با توجه به محبوبیت آن, همیشه کسی حاضر به بازی آنلاین با شما است, بنابراین شما لذت بازی کردن را از دست نخواهید داد.

Nintendo Wii U: مناسب*ترین برای خانواده

نینتندو گل سرسبد کنسول های مورد پسند کودکان است. بیشتر کتابخانه بازی آن دارای رتبه E برای همه است.

Nintendo Wii U از یک کنترلر گیم پد و یک صفحه نمایش برخوردار است, بنابراین اگر والدین بخواهند از تلویزیون اتاق نشیمن استفاده کنند,کودکان هنوز هم می توانند بر رویWii U خود, از طریق صفحه نمایش اختصاصی آن بازی کنند. این شامل برخی از سرگرم کننده ترین بازی های چند نفره می شود, مانند: Mario Kart 8, Super Mario که هر دو آنها را می توان 4 نفره بازی کرد.Wii U همچنین سازگار با کنترل از راه دور Wii است, بنابراین شما مجبور به خرید سخت افزار بیشتری برای وارد شدن به بازی با دوستان و خانواده نیستید.

Xbox 360 E: مناسب*ترین کنسول از نظر قیمت

در میان کنسول های با قیمت پایین تر از 200 دلار, بهترین گزینه Xbox 360 است. کنسول Xbox 360 E به همراه تمامی ملزومات آن است, شامل: کنترلر وایرلس و یک ماه خدمات Xbox LIVE Gold ( خدمات آنلاین برای خرید و بازی های چندنفره آنلاین ).

اگر چه ظرفیت آن تنها 4 گیگابایت است اما ظرفیت آن از طریق اضافه کردن هارد دیسک تا 500 گیگابایت قابل ارتقاء است. کنسول Xbox 360 E یک گزینه مناسب در بازار کنسول بازی کنونی است, با بیش از 1200 بازی در کتابخانه

آن, فیلم های HD , پخش تلویزیون و یک دی وی دی پلیر, بنابراین گیمر ها هرگز خسته نخواهند شد.

Xbox 360 E نسخه آپدیت شده Xbox 360 است که با طول عمر بالاتر و قیمتی مناسب به متقاضیان عرضه می شود.

PlayStation 3: بهترین کنسول از نظر قابلیت اجرای بازی های نسل قدیم کنسول
شما در نسخه Slimmer قابلیت سازگاری با بازی های نسل های قبلی پلی استیشن را ندارید, اما در نسخه اصلی Play Station 3 از این قابلیت بهره مند می شوید. می توانید بازی های PlayStation One و Play Station 2 خود را در Play Station 3 اجرا کنید.

PlayStation 3 از قابلیت Blue-ray/ DVD Player و وای فای برخوردار است. دارای کتابخانه*ای با بیش از 1400 بازیاست که به این تعداد باید 3874 بازی Play Station 2 و 2513 بازی Play Station One را نیز افزود.

این کنسول بازی چند منظوره می باشد, نه تنها مناسب برای بازی, بلکه برای چت تصویری, دسترسی به اینترنت, نمایش عکس های دیجیتال و پخش صوتی و تصویری دیجیتال است.

Super NES Classic: بهترین کنسول مجددا عرضه شده

هنگامی که خبر اینکه نینتندو نسخه های آپدیت شده از کنسول های قدیمی خود مانند NES و Super NES Classic را دوباره منتشر می کند, اعلام شد, گیمر ها خوشحال شدند. Super NES Classic بازی های عصر 1990 را با 21 بازی متفاوت احیا می کند. از جمله Starfox 2, Super Mario Kart , Earthbound و ... که می*توانید به سایت*های فروش کنسول بازی سر بزنید.

کسانی که مایل اند دوباره جوانی خود را زندگی کنند یا برای گیمر های جدید زمانی را که اینترنت تازه راه اندازی شده بود را تعریف کنند باید Super NES Classic را داشته باشند.منبع:خرید کنسول بازی
 
آخرین ویرایش:
بالا