وقتی فضای اضافی توی خونه داریم باید چطوری ازش استفاده کنیم؟

ahadifariba

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
از اون قدیما و از تصویری که از خونه*های قدیمی توی ذهنم مونده، همیشه کنار دیوارایی که با فرش پر نشده بود و میخواستن جای نشستن با پشتی درست کنن، یه پتو رو دولا می*کردن و مینداختن. بعضی خونه*هام توی راهروها و راه پله هاشون فرش*هایی مینداختن که طول زیادی داشت.

این جور خونه*ها همیشه به من حس یه فضای گرم و دوست داشتنی رو میداد.

رفته*رفته مردم به سمت دکوراسیون*هایی مدرن و اروپایی رفتن که تا میتونسن از پهن کردن فرش فاصله میگرفتن و تنها به انداختن یه فرش کوچیک یا یه کف پوش از جنس پوست حیوانات بسنده میکردن که اصلا فضای این مدلی هیچ وقت برای من دلچسب نبود.

من همیشه دوست داشتم خونم علاوه بر این*که یه دکوراسیون شیک داره، حس گرما و صمیمیت رو هم به هرکسی از در وارد میشه بده.
فرش کناره برای پر کردن فضاهای خالی

از نظر من وجود فرش کناره هیچ منافاتی با دکوراسیون*های فانتزی نمیتونه داشته باشه.

من دوست دارم راهروی بین اتاق خواب ها تا پذیرایی را با یه نمونه از این فرش پر کنم اما شما می*تونید از فرش کناره برای پر کردن فاصله بین دیوار و فرشتون که خالی مونده هم استفاده کنید.

تصمیم داشتم اول مدل و اطلاعاتی که میخوام رو از اینترنت بگیرم و بعد برم از یه مغازه خریدم رو انجام بدم پس خرید کناره رو داخل گوگل سرچ کردم.

بله! فرش کناره ساوین، فرش کناره مشهد، فرش کناره کاشان و یه عالمه برند و شرکت دیگه.
فرش کناره برای کجا، کدوم مدل؟

فرش کناره

اگه شما خواستین از فرش کناره برای راه پله*هاتون استفاده کنین بهتره از یه مدل و جنسی که نازک باشه و لیز هم نخوره بخرید تا روی پله*ها راحت تا بشه و شکل و شمایل پله رو به خودش بگیره.

برای آشپزخونه و اتاق*ها هم از فرشی که جنس نخش اکرولیک یا پلی*استر باشه بخرید.

از اونجایی که من نمیخوام خیلی هزینه کنم، به سراغ فرش کناره ماشینی میرم اما این رو میدونم که از بین فرش*های ماشینی مثلا نوع فرش ۱۲۰۰ شانه زیبایی و خوش طرحیه فرش کناره دستباف رو داره که برای استفاده در پذیرایی توصیه میشه.

گذشته از همه اینا، فراموش نکنید که مدل فرشتون با بقیه وسایل خونه هماهنگ باشه.
اندازه*ها و طرح*های فرش کناره

ابعاد فرش کناره معمولا ۲ متری، ۳ متری و ۴ متری هست اما اندازه*های دیگه رو هم با وجود فرش کناره ماشینی متری میتونین تهیه کنین.

فرش کناره فانتزی و مدرن و فرش کناره کلاسیک، هرکدوم نمونه*های مختلف خودشون رو دارن و تنوع این فرش بسیار زیاده.
ریسک خرید اینترنتی فرش!

هدف من خرید اینترنتی فرش کناره نبود چون دوست نداشتم استرس یه خرید اونم با یه هزینه*ای که کم هم نبود رو ندیده بپذیرم اما موقعی که داشتم سایتارو نگاه می*کردم، به یه فروشگاه فرش برخوردم که هم تنوع طرح و رنگاش وسوسه*انگیز بود و هم یه امکان خوب داشت و اونم پرداخت موقع تحویل و در محل بود که باعث شد اعتماد کنم و خریدم رو انجام بدم.منبع:فرش کناره
 
آخرین ویرایش:
بالا