ترفندهایی سئو بازاریابی محلی

سئو

  • سئو

    رای: 0 0.0%
  • سئو

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    0

sahan

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
ترفندهایی سئو بازاریابی محلی

کلمات کلیدی جزء اصلی هر استراتژی بازاریابی SEO برای فروشگاه های آنلاین است. اما کلمات کلیدی فقط برای تمرکز بر روی کسب و کار های اینترنتی خود نیست، شما باید از صنعت و مکان خود فراتر بروید.

مثلا اگر شما یک فروشگاه نرده استیل دارید، بدیهی است که می خواهید از کلمات کلیدی مانند نرده استیل و قیمت نرده استیل استفاده کنید زیرا این کلمات کسب و کار شما را توصیف می کنند. اما اگر فروشگاه شما محیطی خوب برای نمایش نمونه محصولات است مثلا صندلی های بلند، فضای حرفه ای، کاتالوگ دیجی تال، میتوانید کلمه "محیط مناسب حرفه ای" یا کلمات کلیدی دیگر برای بیان تفاوت فروشگاه خود اضافه کنید.


اضافه کردن نظرات به وب سایت شما
نظرات یکی دیگر از بخش های مهم SEO هستند. سایت هایی مانند Google My Business و Facebook برای مشتریان یک راه آسان برای به اشتراک گذاشتن افکار خود در مورد کسب و کار شماست. اما چگونه دیگران را به نظر دادن تشویق می کنیم؟ یکی از گزینه ها این است که بخش بررسی را به وب سایت خود اضافه کنید

Rev می گوید: شما می توانید آنها را در وب سایت خود نیز داشته باشید ، فقط باید قوانین را دنبال کنید. نرم افزار شخص ثالث می تواند به شما در هدایت این قوانین کمک کند.


به تک تک نطرات پاسخ دهید
هنگامی که مشتریان ، چه در فروشگاه اینترنتی شما و چه در یک پلتفرم دیگر ، نظری برایتان میگذارند پاسخ دهید. شما می توانید در جوابها به عنوان یک فرصت برای تبدیل یک تجربه منفی به مثبت، توضیح موضع خود و یا فقط متاسفم و متشکرم بسنده کنید.

Rev می گوید: "حتی برای مشتریانی که نظراتی پنج ستاره میگذارند، فقط چند ثانیه طول می کشد تا یک تشکر ساده بگویید و این می تواند راه بسیار خوبی برای نشان دادن مشتریان در مورد بازخورد شما باشد."


برای تبلیغات هزینه کنید
در صفحه جستجو، رساندن کسب و کار خود به بالای صفحه نتایج یا حداقل در سه لیست بالا، هدف نهایی است. و گاهی اوقات، سریع ترین راه برای انجام این کار، پرداخت هزینه برای فضای تبلیغاتی در گوگل یا سایر سیستم عامل های مربوطه است.
 
بالا