طراحی سایت را چگونه شروع کنیم

forouzan99

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
طراحی سایت را چگونه شروع کنیم






طراحی سایت : شاید یکی از اولین و اساسی ترین سوالاتی که برای بسیاری از علاقه مندان حوزه ی برنامه نویسی وب ایجاد می شود این است که چطور و چگونه باید یادگیری را در این حوزه آغاز کنیم . در ابتدا صفحات وب با اچ تی ام ال اغاز می شدند . و به طور کلی تمامی کدهایی که نوشته میشد برای کاربر به نمایش در می امد در حقیقت زبان اچ تی ام ال یک زبان ایستا محسوب می شود.







از مشکلات زبان ایستا این بود که درصورتی که سایت طراحی شده نیاز به کوچکترین تغییراتی داشته باشد باید با استفاده از برنامه ها و همچنین برخی برنامه نویسی ها این تغییرات را ایجاد کرد.



طراحی وب سایت : به همین جهت با پیشرفت زبان های برنامه نویسی تحت وب و پیشرفت تکنولوژی ها زبان ها و قابلیت هایی ایجاد شدند که سایت ها به صورت داینامیک و پویا طراحی و ایجاد شوند . از مزایای طراحی سایت پویا این است که به راحتی و به سرعت کاربران می توانند تغییرات مدنظرشان را در سایت اعمال نمایند.

به همین جهت اکثر سایت هایی که توسط طراحان وب ایجاد می شوند سایت های پویا هستند که توسط چندزبان برنامه نویسی نوشته شده اند. به همین جهت می توانیم بگوییم که این صفحات وب چندین لایه هستند مانند بسیاری از اشیا که می توانیم مشاهده ویا تصور کنیم.

web-design-nonegartop.jpg
طراحی سایت



روند کلی برای اموختن طراحی سایت

برای این کار شما باید زبان اچ تی ام ال را یادبگیرید زیرا بدین وسیله خواهید توانست ساختار کلی یک صفحه وب را ایجاد نمایید.

در مرحله ی بعدی باید زبان سی اس اس را یاد بگیرید زیرا از این طریق خواهید توانست مشخصات و جزییات صفحات وب را ایجاد نمایید .

در مرحله ی سوم نیز پیشنهاد ما این است که جاوا را اموزش ببینید تا بتوانید به این وسیله به صفحات وب طراحی شده تان پویایی ببخشید .
شرکت طراحی سایت ، شرکت طراحی سایت ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت تهران ، طراحی سایت تهران ، شرکت طراحی سایت ، طراحی سایت تهران ،طراحی سایت تهرانکابینت MDF




چند گام مهم برای اینکه یک طراح سایت شوید


web-design-topest-nonegar.jpg

طراحی سایت



گام اول: یادگیری زبان HTML



برای طراح وب شدن لازم است که در ابتدا زبان اچ تی ام را فرابگیرید. زیرا برای ساخت صفحات وب به این زبان به صورت اساسی نیاز دارید . زیرا شما با هرزبان برنامه نویسی کارکنید در نهایت باید خروجی شما به صورت کدهای زبان اچ تی ام ال باشد. برای اینکار و شروع طراحی سایت کتاب های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید از طریق این کتاب ها و انجام عملی کدنویسی ها این آموزش ها را آغاز کنید .



web-design-nonegartop.jpg

طراحی سایت



گام دوم :اموختن زبان css



برای اراستگی و زیبایی و دادن ویژگی ها وجلوه های مختلف به یک صفحه ی وب باید از زبان سی اس اس استفاده نمایید . در واقع شما می توانید از این طریق به هرکدام از تگ های اچ تی ام ال خصوصیاتی مانند رنگ فونت و… را اضافه نمایید .



web-design-top-300x200.jpg


طراحی وب

گام سوم: اموختن زیبان جاوا اسکریپت



تا اینجا شما به کمک اچ تی ام ال و سی اس اس خواهید توانست که صفحات استاتیک را ایجاد نمایید اما اگر می خواهید صفحات شما داینامیک باشند باید به خوبی زبان جاوا را فرابگیرید تا از این طریق صفحاتی که ایجاد میکنید قابلیت پویایی و داینامیک بودن را نیز داشته باشند.



web-design-graphic-300x154.jpg

طراحی سایت


گام چهارم:اموختن زبان php


برای گام بعدی می توانید یک زبان سمت سرور مانند پی اچ پی را فرابگیرید . از این طریق شما خواهید توانست برنامه نویسی های بزرگ را به دلخواه خودتان بنویسید . برای یادگیری این زبان نیاز به تمرکز و تمرین های بسیار دارید تا بتوانید احاطه ی کامل نسبت به ان داشته باشید و در پروژه های عملی از ان استفاده کنید . البته ۳ گام اول برای اینکه یک برنامه نویس خوب باشید کافی است اما در صورت تمایل می توانید زبان پی اچ پی را نیز یادبگیرید و با این زبان نیز اشنا شوید .
 
بالا