طراحی سایت و درج نماد اعتماد الکترونیک

forouzan99

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
طراحی سایت و درج نماد اعتماد الکترونیک


طراحی سایت : امروزه یکی از روش های جلب اعتماد مخاطبان درج نماد اعتماد الکترونیک در سایت است و امروزه بسیاری از سایت ها و فروشگاه های بزرگ اینترنتی نماد اعتماد الکترونیک را در سایت خود درج نموده اند. و به این خاطر که خریدار با سایت مورد نظر و فروشنده و شرکت آن هیچ گونه اشنایی ندارد در نتیجه از این طریق اقدام به اعتمادسازی می نماید .






نماد اعتماد الکترونیک


طراحی وب سایت : نماد اعتماد الکترونیک توسط وزارت صنعت و معدن به شرکت ها و سازمان هایی که در حال فعالیت کسب و کار مجازی و اینترنتی هستند اعتا می شود . این نماد در واقع اطلاعاتی با عنوان نام صاحب فروشگاه اینترنتی و برخی دیگر از مشخصات و اطلاعات دارنده ی سایت و یا مشخصات شرکت مورد نظر را نمایش می دهد . و از این طریق کاربر متوجه می شود که سایت و یا فروشگاه اینترنتی مورد نظر قابل اعتماد است و به خرید خود اقدام خواهد کرد.

web-design-graphic-300x154.jpg

طراحی سایت

انواع نماداعتمادالکترونیک و ویژگی های ان


هم اکنون نماداعتماد الکترونیک شامل نماد یک ستاره و نماد دو ستاره می شود. فروشگاه های اینترنتی معمولی معمولا از نماد اعتمادالکترونیک یک ستاره استفاده می کنند. و سایت هایی که از اس اس ال معتر در سایت استفاده کنند می توانند نماد دوستاره را دریافت کنند. در حقیقت اس اس ال یک پروتکل برای برقراری امنیت بیشتر برای رد و بدل کردن اطلاعات است .

شرکت طراحی سایت ، شرکت طراحی سایت ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت تهران ، طراحی سایت تهران ، شرکت طراحی سایت ، طراحی سایت تهران ، طراحی سایت تهرانکابینت MDF



هدف از اعتای نماد اعتماد الکترونیک


هدف از این نماد رعایت حقوق مصرف کننده و همچنین ساماندهی کسب و کار های اینترنتی بر اساس شاخص ها و قوانین ایجاد شده است . همچنین سیدگی به در خواست ها و شکایت های مصرف کنندگان نیز از دیگر اهداف این طرح به شمار می رود .

webdesign-portfolio-biya-300x145.png

طراحی سایت

شرایط دریافت نمودن نماد اعتمادالکترونیک


یکی از شرایط دریافت نماداعتمادالکترونیکی داشتن فروشگاه اینترنتی است و ثبت سفارشات از طریق تلفن ها یک شرکت شامل آن نخواهد شد . همچنین امکان اینکه از طریق یک ای پی مشخص بخواهید نماداعتماد الکترونیک را دریافت نمایید وجود ندارد و حتما باید اینکار از طریق ثبت دامنه صورت گیرد.


برای اینکار باید وارد وب سایت ای نماد شوید و به صورت اینترنتی شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه نمایید و در ابتدا با عضویت در سایت و سپس با ثبت اطلاعات مورد نیاز برای اینکار اقدام نمایید.
 
بالا