معرفی مهمترین جاذبه های تفریحی در پوکت

nazanin.R

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
پوکت یکی از 3 شهر مهم تایلند است که با جاذبه های گردشگری زیادی که دارد ، گردشگران زیادی را به خود جذب می کند . این جزیره که با نام مروارید دریای آندامان نیز نامیده می شود دارای سواحل زیب و جاذبه های فراوانی است . در ادامه با مهمترین تفریحات در پوکت آشنا خواهید شد .

فیل سواری

پوکت جزیره ای برای فیل سواری است . فیل سواری یکی از پر طرفدارترین فعالیت هایی است که در هنگام سواری از زیبایی های طبیعت در طول راه لذت می برند . این تفریح یکی از بهترین راهنوردیها فیل در پوکت است.
elephant-riding-in-phuketlogo.jpg


ورزش های آبی
جزیره پوکت بهشتی برای دوستداران ورزش های آبی است . ورزش های ناشناخته ای مثل کایت سواری و موج سواری که جذابیت خاصی به این جزیره داده است . آبهای آرام و سرد از ماه نوامبر تا آوریل برای ورزش های آبی مثل غواصی، فوق العاده می باشد در حالی که آب های خروشان از ماه می تا اکتبر ، بهترین فصل برای موج سواری می باشد.

boating-ticket.jpg


باغ وحش پوکت

باغ وحش پوکت مکانی برای نمایش میمون ها، تمساح ها و فیل هاست . در این باغ وحش یک باغ پروانه، باغ ارکیده و یک آکواریوم وجود دارد . باغ وحش پوکت در حاشیه جنوبی شهر با مساحت 10 هکتار واقع شده و دروازه ورودی باغ شبیه دهان تمساح است.

سواحل پوکت
سواحل پوکت دارای شن های سفید و طلایی است . سواحل بهشت و پاتونگ . در این ساحل ها استراحتگاه های فراوانی وجود دارند.

قایق سواری
قایق سواری از محبوب ترین و معروف ترین سرگرمی هایی است که درتور پوکت وجود دارد .قایق بادی مسیری ۴ کیلومتری را از میان جنگل طی می کنند . بهترین زمان برای این کار در فصل باران یعنی از ژوئن تا نوامبر است.

bryant_raft_2logo.jpg


منبع:
http://thaitor.ir/
 
بالا