آشنایی با دیدنی های فرانسه

nazanin.R

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
فرانسه برای مناظر طبیعی و سازه های بسیار مشهورش همچون برج ایفل یا خیابان هایی همچون شانزه‌لیزه شهرت دارد.بزرگ ترین کانال دنیا در این کشور واقع شده است. این کانال علاوه بر اینکه دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس را به هم ارتباط می دهد، منظره بسیار زیبایی دارد. دو طرف آن را درختان بلند و سرسبزی پوشانده اند. دیدنی های کشور فرانسه در همه شهرهای آن قابل لمس است. اینگونه نیست که همه چیز در مرکز کشور یا فقط یکی دوشهر آن جمع شده اند. به هر شهر این کشور زیبا که سفر کنید، موردی برای شگفت زده و هیجان زده شدن جود دارد.




مرکز فرانسه پاریس است. پاریس از معروف‌ترین مقاصد توریست‌های جهان است سالانه حدود ۴۵ میلیون نفر توریست از پاریس دیدن می‌کنند. تعداد زیادی از آثار دیدنی، موسسات و پارک‌های مشهور جهان در این شهر قرار دارند. پاریس همچنین با دارا بودن ۴۷۸٬۰۰۰ درخت سرسبزترین پایتخت اروپا می‌باشد.



لیون شهر بزرگی است با مجموعه‌ای از تمام دیدنی ها : کلیساها، پارک‌ها، کوچه‌ها و موزه‌ها. فضای سبز اطراف موزه در تابستان پر است از توریست‌ها و مردم بومی و محلی که برای پیک‌نیک آمده‌اند. نقاشی‌های داخل موزه هم کارهای منحصر به فردی از ماتیس، سزان، پیکاسو، مونه، گوگن و دیگر نقاشان معروف است.

موزه‌ی‌ اشیای باستانی گالو رومان، موزه‌ی هنر آفریقایی و مرکز هنر معاصر لاسوکریر نیز از دیگر دیدنی های لیون می باشند.نیس، برای این دوست‌داشتنی‌ است که غیر از آب و آفتاب، فرهنگ و هنر و موزه هم در دلش دارد؛ الهام‌بخش نقاشان معروفی چون هانری ماتیس و مارک شاگال و نیکی دو سن فال بوده و موزه‌ی ماتیس و موزه‌ی شاگال را در خیابان‌های منطقه‌ی اعیانی سیمیز دارد. درکنار این‌ها در تور فرانسه موزه‌ی هنرهای زیبای ژول شر که کلکسیون زیبایی از آثار نقاشان مختلف است، را خواهید دید . موزه‌ی هنرهای معاصر و موزه‌ی هنر آسیایی از جمله دیدنی های نیس فرانسه هستند.

 
بالا