بهترین وقت سفر به دبی

nazanin.R

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
بهترین زمان سفر به دبی

دبی مهمترین شهر امارات است که به دلیل نزدیکی به خط استوا و همچنین صحرایی بودن بسیار گرم است . گاهی رطوبت بسیار زیاد شده و هوا به شدن شرجی می شود . بنابراین ما به گردشگران تور دبی توصیه می کنیم اگر نسبت به آب و هوا حساس هستند و نمیتوانند هوای گرم و یا شرجی را تحمل کنند ، حتما قبل از سفر از آب و هوای دبی مطلع شوید .

dubai.jpg



دبی به دو فصل گرم و گرم تر تقسیم می شود . پس نباید انتظار سردی داشت . در بین ماه های آوریل تا اکتبر (فروردین تا مهر) هوای دبی به 40 درجه نیز می رسد و بسیار گرم است . در این فصول خیلی کم باران می آید . رطوبت نیز در این زمان بسیار زیاد است و در بعضی روزها شاهد رطوبت بالای ۹۰٪ خواهید بود . شرایط جوی در این زمان برای خیلی ها طاقت فرساست و نمی توانند از سفر خود لذت ببرند . اما به دلیل اینکه سواحل دبی طرفداران زیادی دارد و همچنین جشنواره خرید نیز در تابستان برگزار می شود ، در بهار و تابستان نیز توریست های زیادی به دبی سفر می کنند .

ماه های دسامبر ( 10 آذر تا 10 دی ماه) ، ژانویه ( 11 دی تا 10 بهمن ) و فوریه (11 بهمن تا 10 اسفند) آب و هوای دبی بسیار مطبوع و خنک است . ظهرهای دلپذیر و عصرهای ملایم و خنک . البته در این ماه ها نباید انتظار باران داشته باشید ، زیرا دبی شهری بارانی نیست و به ندرت باران می بارد .
 
بالا