بهترین وقت سفر به تایلند

nazanin.R

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
بهترین زمان سفر به تایلند

در شمال شرقی تایلند از نوامبر تا اواسط آوریل ، آب و هوا موسمی است . در شمال تایلند و همچنین چیانگ مای رطوبت زودتر از شمال شرقی شروع می شود . دما در این مناطق در این ماه ها 13 تا 29 درجه می باشد . در ماه های سپتامبر و دسامبر در جزایر سامویی و پنانگ باراش باران بیشتر از دیگر نقاط کشور است . اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که می خواهید در طول سفر باران نداشته باشید ، به سواحل شرقی و غربی بروید .

tzoo.blog_.SEAsia.thailand.061115.jpg



سفر به تایلند در ژانویه
در ژانویه در همه شهرهای تایلند هوا بسیار خوب است . در این ماه احتمال بارندگی کم است . شمال تایلند هوا بسیار مطلوب است . سواحل غربی در ژانویه بسیار مناسب برای آفتاب گرفتن است . در ژانویه در تایلند فستیوال سال نوی چینی برگزار می شود . در این زمان مرددم تایلند در خیابان آتش بازی می کنند و سراسر تایلند به خصوص محله چینی ها پر از اژدهای قرمز است .

سفر به تایلند در فوریه
در فوریه تایلند گرم و خشک است ، به جز در سواحل شرقی که بارندگی کمی وجود دارد . فستیوال گل در چیانگ مای در این ماه برگزار می شود .

120204_1761.jpg



سفر به تایلند در مارس
در ماه مارس دمای هوا تا 30 درجه خواهد رسید و دیگر از خنکی خبری نیست . این ماه فرصت خوبی برای کسانی است که عاشق سواحل آفتابی هستند . می توانید در ماه مارس به هر کجای تایلند که می خواهید سفر کنید .

سفر به تایلند در آوریل
در ماه آوریل هوا عالی است . در این ماه تایلند بیشترین تعداد گردشگر را به خود خواهید دید . بنابراین اگر می خواهید در آوریل به تایلند سفر کنید ، باید از ماه ها قبل برنامه ریزی کنید . علاوه بر این سال نوی تایلند نیز در این ماه است . 13 تا 15 آوریل جشن آب تایلند برگزار می شود و بر سر مردم آب پاشیده می شود .

Throwing-Water-Thai-New-Year.jpg



سفر به تایلند در می
در ماه می بارندگی در تایلند و همچنین تعداد توریست ها کم می شود . این بهترین فرصت است تا از قیمت های پایین و خلوت بودن سواحل لذت ببرید .

سفر به تایلند در ژوئن
در ژوئن نیز تایلند بسیار خلوت است . در این ماه بارندگی در تایلند وجود ندارد . تعداد گردشگران تور تایلند بسیار کم است و مراکز خرید حراج های خوبی دارند .

سفر به تایلند در جولای
در جولای گرمای هوا کاهش پیدا می کند . سواحل شرقی همچنان آفتابی است . به دلیل اینکه در این ماه مدارس تعطیل می شوند ، جزیره سامویی شلوغ است .

koh-samui.jpg.jpg



سفر به تایلند در آگوست
در آگوست تایلند به شدت باران یاست به خصوص در شمال تایلند . در این ماه کسی به سواحل نمی رود . اما جزیره سامویی انتخاب خوب است زیرا در آگوست این سواحل بارندگی کمی دارند .

سفر به تایلند در سپتامبر
در سپتامبر بیشترین ماه بارندگی در تایلند است . دوست داران ساحل در این ماه بهتر است به تایلند سفر نکنند . ولی به دلیل خلوتی ، بهترین زمان برای خرید کردن است .

سفر به تایلند در اکتبر
در ماه اکتبر بارندگی همچنان ادامه دارد . در اواخر اکتبر رطوبت و بارندگی کم شده و هوا خنک تر می شود . فستوال گیاهخواران در پوکت در این ماه برگزار می شود . در این فستیوال افرادی که 1 ماه گوشت نخورده اند ، 9 روز جشن می گیرند .

shutterstock_158548766.jpg



سفر به تایلند در نوامبر
در ماه نوامبر آفتاب به سواحل غربی بازگشته و سواحل پوکت و کرابی مملو از گردشگر می شوند . شمال تایلند در این ماه صبح و عصر خنکی دارد .

سفر به تایلند در دسامبر
سواحل غربی تایلند در این ماه بسیار مطبوع هستند . با آغاز تعطیلات کریسمس تایلند شاهد هجوم گردشگران خواهد بود . اگر نمیخواهید هزینه زیادی برای سفر به تایلند پرداخت کنید و از شلوغی بیزار هستید ، در این ماه قید تایلند را بزنید . زیرا هتل ها در دسامبر قیمت بالایی دارند .

منبع :
http://thaitor.ir/
 
بالا