معرفی زیبایی های سواحل دبی

nazanin.R

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
از مهمترین جاذبه های تفریحی در دبی ، سواحل آن است . سواحل دبی طرفداران بسیاری دارد . مردم بسیاری برای شنا به این سواحل می آیند. نکته بسیار مهم دیگری نیز درباره شنا کردن در ساحل دبی باید در نظر گرفته شود. اگرچه آبهای ساحلی دبی بسیار آرام و کم تلاطم به‌نظر می‌رسند اما موج‌های آن می‌تواند شناگران را به آسانی از ساحل دور نماید. لذا در هنگام شنا کردن بسیار مراقب باشید و تنها در صورت حضور نجات غریق در ساحل، به شنا کردن مبادرت نمایید.

dubai_beaches11-dubai.jpg


برای کسانیاز گردشگران تور دبی که به ورزش شنا علاقه دارند و دوست داران سواحل، انتخاب‌های زیادی در دبی وجود دارد. در ساده‌ترین شکل می‌توانند از سواحل عمومی استفاده نمایند. در مقابل، پارک‌های ساحلی از امکانات خوبی مانند اتاق تعویض لباس، استخرهای متعدد و زمین‌های ورزشی برخوردارند ولی ورودیه دریافت می‌کنند.
کسانی که می‌خواهند از امکانات عالی برخوردار شوند، استفاده از سواحل خصوصی متعلق به هتل‌ها توصیه می‌شود. سواحل عمومی دبی از کنار تالاب الممزر در شمال شرقی دبی آغاز می‌شود. این تالاب شامل منطقه مخصوص برای شنا، جت اسکی و کلبه‌های چوبی می‌باشد. با حرکت به طرف جنوب به ساحل کرنیش جمیرا می‌رسیم. این ساحل مورد علاقه بسیاری از گردشگران برای آفتاب گرفتن، شنا کردن و تماشای مردم می‌باشد. امکانات آن عبارت است از نیمکت‌ها و میزهای دارای سایه بان، محل‌های ویژه بازی بچه‌ها، دوش آب و مناطق حفاظت شده برای شنا.
 
بالا