آشنایی با بازار شناور در پاتایا

nazanin.R

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
بازارهای شناور تایلند از مهمترین جاذبه های گردشگری هستند . اگر به تایلند سفر کنید ولی بازار شناور را نبینید ، سفرتان کامل نشده است . بازار شناور پاتایا از معروفترین بازارهاست که در انتهای خیابون سوخومویت Sukhimvit به طرف شهر ساتاهیپ Sattahip واقع شده است. این بازار مساحتی در حدود 100000 متر مربع دارد و از 110 مغازه و بیش از 80 قایق چوبی سنتی تشکیل شده است .

market_pattaya_9-thaitor.jpg


بازار شناور پاتایا این بازار شامل چهار قسمت ، شمالی و جنوبی و شمال شرفی و مرکزی است که هر کدام ارئه کننده میراث فرهنگ یک ناحیه از تایلند می باشند و آماده ارائه صنایع دستی و ابریشم و لوازم آرایشی سنتی و غذاهای سنتی و… به بازدید کنندگان تور تایلند میباشد. این بازار همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب باز بوده و به صورت رایگان آماده بازدید عموم است.

market_pattaya_4-thaitor.jpg


در این بازار روزانه در چندین نوبت نمایش بوکس تایلندی بر روی چوب ، و رقص و آداب و رسوم تایلندی به اجرا گذاشته میشه.در ضمن در این بازار ،غذاهای سنتی بر روی قایق طبخ و به گردشگران تور پاتایا ارائه میگردد.در ضمن در این پارک گوشت تمساح نیز به صورت کباب شده عرضه می شود این گوشت برای بیماران مبتلا به ایدز تجویز میشده و می شود.بهتر است با بازار شناور بانکوک نیز اشنا شوید چرا که این کشور پر از اب راه است.



،
 
بالا