دو جاذبه برتر و پر طرفدار در کشور زیبای تایلند

  • نویسنده موضوع yaran
  • تاریخ شروع

yaran

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
ساحل نائی هان:

نائی هان یکی از شگفت انگیزترین ساحل پوکت و در عین زیبایی، بسیار دنج و خلوت است. تفریحات آبی زیادی در این ساحل وجود دارد، اما شنا کردن در آن به علت احتمال وجود ***ه امکان پذیر نیست. تخت های ماساژ، خدمات تاتو، رستوران های کوچک و خودمانی و مردم دوست داشتنی، این ساحل را یک پاتوق خلوت، به خصوص برای بومی های پوکت کرده. تازه در «نائی هان» یکی از زیباترین غروب های عمرتان را تماشا خواهید کرد.
تفریحات وسیعی را می توانید در این ساحل مانند جزیره فی فی بی نظیر انجام دهید . انواع ورزش های آبی در این مکان بر پا می باشند . شما به نوع سلیقه و مزاجی که دارید می توانید هر کدام از آن ها را انجام دهید . این مکان گردشگری پر طرفدار تور پوکت را حتما در برنامه گردشگری خود قرار دهید ویک روز لذت بخش را در کنار عزیزانتان در اینجا بگذرانید.


ساحل نائی ها:
جزیره تائو:
کوه تائو، به معنای واقعی کلمه جزیره لاک پشت، جزیره ای کوچک واقع در نزدیکی ساحل شرقی خلیج تایلند است.این جزیزه مانند جزیره جیمزباند پوکت از زیباترین جزایر تایلند می باشد. در حدود ۷۰۰۰ غواص نوکار در هر سال بر روی کوه تائو گواهی دریافت می کنند و این امر این کوه را یکی از محبوب ترین مقاصد در جهان برای یادگیری شیرجه تبدیل کرده است. غواصی در اطراف صخره های جزیره آسان و سرگرم کننده است و شما می توانید تنوع چشم گیری از گونه های دریایی مانند مرجان ها، لاک پشت ها، تعداد زیادی از ماهی های کوچک، و کوتر ماهیان را ببینید و شانس بسیار کمی برای دیدن ***ه نهنگ وجود دارد. متوسط دید حدود ۱۵-۲۰ متر است.باید گفته شود که این منطقه همیشه در اولویت کاری تور تایلند بوده است و از اولین مکان هایی است که در هنگام ورودتان به تایلند از آن بازدید می کنید پس خیالتان راحت باشد که حتما به دیدن این ساحل زیبا و منحصر به فرد می روید.


جزیره تائو
منبع: تور تایلند https://thailandtor.com
 
بالا