چه سایت هایی توسط ربات پنگوئن جریمه می شوند؟

mvalavi

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
چه سایت هایی توسط ربات پنگوئن جریمه می شوند؟


چه مواردی باعث می شود یک سایت از ربات گوگل نمره منفی بگیرد؟
1- سایت هایی که بیشتر لینک های ورودی آن فقط از یک کلمه مشابه در تکست استفاده شده باشد.
2- ریدایرکت کردن اشتباه و نادرست بر روی سایت های دیگر
3- استفاده بیش از حد از بک لینک ها، سئو کلاه سیاه
4- تبادل لینک خود با سایت دیگری (شما سایت یکی دیگر را لینک کنید و او نیز سایت شم را لینک کند)



5- محتوای کوتاه و بدون کیفیت
6- لینک هایی که فقط به منظور افزایش رتبه سایت درست می شوند
7- تولید لینک اسپمی به واسطه نرم افزار
8- سایت هایی که از بک لینک های بی ارزش زیاد استفاده می کنند و مورد اسپم قرار می گیرند
9- تبادل لینک خود با سایت هایی که لینک های خروجی زیادی را شامل می شوند
10- دریافت کردن بک لینک های زیاد، در زمان بسیار کم
11- به وجود آوردن هر گونه لینک های خلاف و غیر معغول برای افزایش دادن رنکینگ سایت
12- خریداری و فروختن لینک های مختلف برای افزایش رتبه سایت

چگونگی تشخیص اینکه سایتتوسط ربات جریمه شده یا نه؟
شما می توانید با چند نکته ساده متوجه این شوید که ربات پنگوئن شما را جریمه کرده است یا خیر؟

1- کم شدن بازدید از صفحات سایت: در صورتی که سایت شما از چند مدت پیش تا کنون بازدید کمتری نسبت به گذشته داشته (کاهش بازدید تا 50 %) مطمئناً خشم ربات شامل حالتان شده است.

, seo company australia , seo company sedneyسئو سایت ، سئو ، پشتیبانی سایت ، تور لحظه آخری ، دوربین مدار بسته ، طراحی سایت
2- جایگاه در رتبه بندی گوگل: در صورتی که، یک کلمه ی کلیدی در طی چند مدت اخیر در جای مشخصی از رتبه بندی گوگل قرار داشته و به یک باره افت شدید به چشم می خورد، حال دوباره شما یکی از آن قربانیان هستید.
3- شما می توانید در گوگل لینک سایت خود را جست و جو کنید و اگر گوگل سایتان را در لینک اول نشان نداد، دیگر باید به فکر راه حلی جدی بود.




تاثیر به روز کردن محتوا های سایت در سئو
این مورد به این معنا نیست که در سایت محتوای تازه ای بگذارید، پس اشتباه نکنید.





به روز رسانی محتوا و تاثیر آن در سئو
بیشتر افراد می گویند هر سایتی که دیر به دیر محتوا جدید می گذارد، گوگل نیز آن را در نظر نمیگیرد و رتبه گوگل آن را از او می گیرد، ولی این نظریه ی اشتباهی است. بعضی از مدیران سایت ها هستند که به دلیل مشغله کاری زیاد شاید دیر به دیر، به سایت خود مراجعه و در آن محتوای جدید بگذارند، ولی همین سایت شاید توانسته با محتوای با کیفیت، و به اشتراک گذاشتن کاربران، رتبه خود را در گوگل حفظ کرده باشد.


مطمئناً گوگل هم به افرادی که سایت خود را به روز رسانی می کنند اهمیت زیادی می دهد و برای آن ها نیز همانند شما ارزش زیادی قائل است.
شما نیز به جای اینکه هر روز مطلب گذاری کنید، می توانید در طول هفته دوبار این کار را انجام دهید ولی مطلبی با کیفیت بسیار بالا که کاربران مشتاق باشد آن را برای شما به اشتراک بگذارند و اینگونه ترافیک سایتتان نیز بیشتر شده و سایتتان روند خوبی را در پیش می گیرد.
ولی منظورمن در این مورد بروز رسانی محتوا است. از نظر گوگل صفحه ای که بروز رسانی می شود و محتوا های جدیدی به آن اضافه می شود یک نکته مثبت است. ولی اشتباه نکنید منظور ما تغییر محتوای آن صفحه نیست، بلکه اضافه کردن محتوای تازه و بروز رسانی آن است.

مثلاً در برخی از جست و جو ها نیز می تواند صفحه ای که به آن وارد می شوید، آخرین بروز رسانی انجام شده را در زیر آن صفحه مشاهده کنید.


سئو سایت: تاثیر بازاریابی اینترنتی بر کسب وکارها




روش های بازاریابی نوین با تفاوت بسیاری در مقابل روش های بازاریابی سنتی روبه رو شده است. بازاریابی نوین یا همان بازاریابی اینترنتی مرزهای جغرافیایی و نیز محدودیت زمانی را از بین برده است و تلاش می نماید تا قدرت بازاریابی شما را به واسط اینترنت بیشتر نماید و در این میان سئو سایت نقش پر رنگی دارد.






بازاریابی اینترنتی و سئو سایت

نمونه کار سئو سایت خارجی سرور



بازاریابی اینترنتی از اجزای متعددی تشکیل شده است که می توان به اصول سئو سایت ، بازاریابی محتوا ، شبکه های اجتماعی ، بنرهای تبلیغاتی اشاره نمود. سئو سایت بر اهمیت و نقش موتورهای جستجو در بازاریابی اینترنتی تمرکز می نماید.
نمایندگی مابه ، نمایندگی آمانا ، نمایندگی هیمالیا ، نمایندگی فیلور ، نمایندگی مای تک ، نمایندگی جنرال الکتریک ، تعمیرات یخچال ، تعمیرات لباسشویی ، نمایندگی فریجیدر
در واقع کاربران اینترنت به راحتی نیازها و خواسته های خود را در قالب کلمات کلیدی و یا عبارات در موتورهای جستجو تایپ می نمایند و در خروجی لیستی از سایت ها را مشاهده خواهند نمود. در بازاریابی اینترنتی سئو سایت یکی از محوری ترین روش ها در جذب کاربر و نیز مشتری می باشد زیرا در پایه نیاز کاربر می باشد و کاربران براساس خواسته و نیازی که دارند به سمت موتورهای جستجو خواهند رفت.



پیشرفت بازاریابی اینترنتی


امارها در بخش مارکتینگ کسب وکارها نشانگر این موضوع می باشند که اهمیت و نقش بازاریابی اینترنتی همواره پررنگ تر و قوی تر می شود. دسترس پذیری آسان به اینترنت درصد بازاریابی اینترنتی را بیشتر نموده است.
 
بالا