هاست ارزان در هاست کد

sitecup

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
هاست ارزان در هاست کد

خرید هاست ارزان مزایا و معایب خاص خود را دارد.

نمی توان گفت هاست ارزان کیفیت پایین و هاست گران قیمت شامل کیفیت بالا می باشد.

ممکن است هاست ارزان خریداری شود و از پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته برخوردار باشد.

ولی هاست گران قیمت بر عکس باشد، پایداری نداشته باشد و در آخر کسی پاسخگو نباشد.

خصوصا که امروزه تمام کسب و کارها اینترنتی شده و داشتن یک هاستینگ قوی برای وب سایت شرکت ها رکن اصلی می باشد. چرا؟

به فرض یک شرکت معتبر مثل آژانس هواپیمایی که تقریبا تمامی فروش خود را وابسته به سایت و رتبه بالای خود در گوگل می باشد، در مواجه با خرابی سرور میزبانی و قطع شدن هاست آن دچار فاجئه و پایین آمدن آن سایت در نتایج جستجو می شود.

زیرا امروزه اکثر مردم به سایتی که دارای بالاترین رتبه در گوگل باشد بیشترین توجه را دارند.

در این قسمت به برخی از مزایا و معایب خرید هاست ارزان اشاره می کنیم:

مزایا:

۱-افزایش مهارت

یعنی یک فرد تازه کار که می خواهد سایت خود را برای اولین بار راه اندازی کند و وب مستر خودش باشد بسیار بهتر است که از هاست ارزان و یا رایگان استفاده کند.

زیرا با کمال آرامش و دست باز می تواند بر روی سایت خود مانور دهد و بعد از این که از بابت کیفیت کار آن شرکت هاستینگ اطمینان حاصل کرد با خیال راحت می تواند از پلن های پولی آن شرکت بهره ببرد.

۲-بهره برداری از مدیریت آسان و کاربردی

عموم شرکت های هاستینگ رایگان، ابزارهایی مثل guestbook ،hit counter، فرم ایمیل و…. را فراهم می کنند.

۳-نتیجه مطلوب با کمترین هزینه

در نهایت شما وب سایت خود را طراحی کرده و با استفاده از میزبانی هاست رایگان می توانید بدون خرج یک ریال به کسب و کار دلخواه خود دست پیدا کنید.

معایب:

۱-انعطاف پذیر نبودن و کنترل نداشتن بر هاست رایگان

حتما توصیه می شود قبل از تهیه هاست رایگان شرایط خدمان آنها را مطالعه کنید. زیرا بسیاری از این ارائه دهندگان دسترسی به برخی فایل ها، محتوا و… را محدود می کتند و به خاطر منفعت خودشان سایت شما را پر از تبلیغات غیر مفید و ضروری می کنند. و درست زمانی که احتیاج به هاست غیر رایگان داشته باشید باید هزینه و زمانی خیلی زیادی را صرف کنید تا انتقال هاست را انجام دهید.

هاست ایران
۲-عدم دسترسی به سرور و پشتیبان

بدیهی است که احتمال قطع شدن سرور همیشه وجود دارد چه هاست رایگان ارائه شود چه غیر رایگان. اما این امر در هاست رایگان بیشتر مشاهده می شود. زمانی که این اتفاق بیافتد و شما دسترسی به پشتیبان هاستینگ هم نداشته باشید خودتان باید از پس مشکلات وب سایت خود بر آیید و این بسیار دشوار و زمان بر می باشد.

همچنین پنهای باند اختصاص داده شده برای هاست رایگان بسیار پایین می باشد در نتیجه دسترسی شما به وب سایت کند می شود و سرعت لود وب سایت بسیار پایین می آید و می تواند شهرت شما را به خطر بیاندازد.

۳-از دست دادن اعتبار

در پایان اگر در خرید هاست ارزان و یا رایگان مراقب نباشید و این اتفاقات برای شما بیافتد شهرت و اعتبار خود را از دست خواهید داد و باید بنای کار خود با صرف هزینه و زمان زیاد از صفر آغاز کنید

با تمام این مزایا و معایب، بکوشید تا بهترین شرکت هاست و سرور مجازی را برای میزبانی وب سایت خود انتخاب کنید

تور تایلند
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا