دلیل زرد شدن لباس در اثر تعریق

majidp

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
بعضی از افراد در اثر فعالیت و کار دچار تعریق میشود و در پی این تعریق متوجه زرد شدن لباس هایمان میشویم این امر در لباس فرم اداری بیشتر دیده می شود چون افرادی که در محیط کار فعالیت می کنند و عرق میکنند که در پی آن لباس های فرمشان زرد می شود حال ما در این جا به بررسی علل زرد شدن لباسهایمان می پردازیم.
عرق انسان به خودی خود رنگی ندارد و زرد شدن لباس ها در اثر تعریق به خصوص در زیر بغل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از آن دلایل می تواند نوع مام و یا اسپری باشد که استفاده می کنیم.
بعضی از مام ها رنگ دارند و یا پس از استفاده در اثر ترکیب با عرق ممکن است چنین رنگی ایجاد نمایند و یا حتی خیلی از اسپری ها و یا خوشبو کننده ها که حالت روغنی دارند می توانند منجر به زرد شدن لباس شوند بنابراین همیشه زردی ناشی از خود عرق نمی باشد.
همچنین بر روی سطح پوست، میکروب هایی وجود دارد که این میکروب ها، عرق را تجزیه می کنند و ممکن است این زردی ناشی از این عمل باشد.
استفاده از صابون های آنتی باکتریال و استحمام روزانه می تواند تا حد بسیار زیادی این موضوع را بهبود بخشد. استفاده از مام های مرغوب و بی رنگ نیز بعد از استحمام می تواند بسیار مفید واقع شود به نحوی که مجاری غدد بسته شود و با کاهش تعریق و از بین رفتن میکروب ها، از زرد شدن و بو گرفتن لباس ها جلوگیری شود.
گردآوری شده : تولیدی مانتو


%D8%B2%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D8%BA%D9%84-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3.jpg
 
بالا