کیمیای تکواندو

ajmn555

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
باید به زودی برای المپیک ۲۰۲۰ استارت بزنم

کیمیا علیزاده: خوشحالم که‌ شرمنده نشدم

بانوی تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم ایران در بازیهای المپیک بامداد امروز بعد از بازگشت به کشورمان گفت: باید بعد از کمی استراحت، برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ روند تمرینات و مدال‌آوری‌ام را شروع کنم
01137974.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، کیمیا علیزاده، نخستین بانوی مدال‌آور المپیکی ایرانی که بعد از کسب مدال برنز المپیک ریو، بامداد امروز(جمعه) در میان استقبال پرشور مردم به کشورمان، گفت: از اینکه توانستم به عنوان نخستین بانوی مدال آور المپیکی ایران لقب گیرم بسیار خوشحالم و امیدوارم این موفقیت، آغاز راهی باشد برای بانوان ورزشکار ایران تا این روند ادامه یابد.


وی در خصوص عدم راهیابی به فینال گفت: ورزش همیشه با دو وجهه برد و باخت همراه است که متاسفم در المپیک آن روی باخت خود را به من نشان داد. البته باز خوشحالم که توانستم با یک مدال برنز از این آوردگاه بزرگ خارج شوم و اعتماد مربیان را با این مدال پاسخ دهم.

علیزاده در پاسخ به این سوال که برنامه های بعدی او برای میادین بعدی چیست گفت: باید فعلا مدتی استراحت کنم و به درمان آسیب دیدگی هایم بپردازم، اما باید هر چه زودتر برای المپیک ۲۰۲۰ استارت بزنم و از هم اکنون با مدال آوری در مسابقات آتی، نام خودم را به عنوان یک مدعی در المپیک بعدی مطرح کنم.

کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم تیم بانوان کشورمان که با دو پیروزی و یک شکست به دیدار رده بندی این وزن راه پیدا کرده بود در جدال برای کسب مدال برنز به مصاف «نیکیتا گلاسنوویک» از سوئد رفت و در پایان ۵ بر یک صاحب پیروزی و نشان برنز شد.


این بانوی تکواندوکار کشورمان با کسب این نشان برنز نام خود را برای همیشه در تاریخ ورزش کشورمان به عنوان اولین بانوی مدال آور المپیکی ثبت کرد و ماندگار شد.
 
بالا