معرفی سایت مقالات سیستم های امنیتی

  • نویسنده موضوع elfiz
  • تاریخ شروع

elfiz

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
گیت فروشگاهی در واقع نوعی ابزار ضد سرقت می باشد که در مقابل درب خروجی یک فروشگان نصب می شود و وظفه آن جلوگیری از خروج غیر مجاز اجناس از فروشگاه می باشد.برای این منظور می بایست روی هر محصول یک تگ نصب شود تا هنگام خروج غیر مجاز و با نزدیک شدن تگ به گیت فروشگاهی آژیر آن به صدا در بیاید.جدا کردن تگ های یک دزدگیر فروشگاهی از اجناس آن کار راحتی نیست و هر نوع تگ نیاز به یک دستگاه جدا کننده خاص دارد که تنها در اختیار فروشنده می باشد و مشتریان نمی توانند به راحتی تگ ها را از کالاها جداکنند.

ساده ترین سیستم دوربین مدار بسته متشکل از یک دوربین و یک نمایشگر تصویر است که تصاویر را بصورت زنده از نمایشگر پخش می کند و توانایی ظبط ندارد.

در حالت پیشرفته تر استفاده از چندین دوربین بهمراه دستگاه ظبط کننده مرکزی متداول است.در یک گام جلوتر دوربین های دارای سیستم کنترلی مانند گردش،تغییر زاویه دید و بزرگنمایی و چند پارچه سازی تصاویر را می توان به مجموعه تجهیزات نظارتی افزود.



برد هوشمند یک ابزار کمک آموزشی هوشمند و با کاربرد بسیار بالا می باشد.این محصول جهت presentation و آموزش به عنوان بهترین ابزار کمک آموزشی مد نظر می باشد و جهت تکمیل فرایند هوشمند سازی کاربرد فراوان دارد.

به کمک برد هوشمند می توان در امر آموزش سهولت بسیاری ایجاد کرد و مطالب و مفاهیم را با کیفیت و سرعت بهتر به دانش جویان و دانش آموزان ارائه نمود.مهم ترین مزیت و کاربرد این برد ها خاصیت تعاملی آنهاست که برد هوشمند را به یک ابزار بی نظیر در زمینه آموزش تبدیل کرده است.

یک سیستم اعلام سرقت یا دزدگیر اماکن دارای متعلقات اصلی از قبیل کنترل پنل و یک آزیر و ابزاری جهت تحریک دستگاه از قبیل چشمی و یا مگنت و یا تشخیص دهنده دود می باشد.پدال دزدگیر اماکن و انواع شصتی های تحریک را می توان به عنوان متعلقات فرعی دسته بندی کرد.

ارائه راه کار های خرید به همراه آموزش نصب انواع ویدئو پروژکتور
ما شما را راهنمایی می کنیم تا مناسب ترین محصول را خریداری کنید و از بابت هزینه ای که می کنید دلگرم باشید. ایلیا دیتا برای نصب ویدئو پروژکتور شما را راهنمایی می کند تا از صرف هزینه های نصب و راه اندازی نیز خیالتان راحت باشد.

دوربین مدار بسته AHD از نسل جدید سنسور تصویر CMOS مبنی بر Progressive scan Cmos استفاده می کنند.در نوع جدیدتر نیز انواع سنسور های تصویر sony نیز پا به این عرصه گذاشته اند و کیفیت و ایرادات جانبی این دوربین ها روزبه روز در حال افزایش می باشند.در بدو ورود این دوربین ها کیفیت تصویر آن نهایتا به ۱٫۳ مگاپیکسل محدود می شد که امروزه نوع ۲ مگاپیکسلی از این دوربین مدار بسته در دسترس می باشد.

معرفی نرم افزار شناسایی پلاک خودرو

دستگاه حضور و غیاب
کنترل تردد پرسنل هموراه کاری مشکل و وقت گیر و توام با اشتباهات می باشد.از طرفی بواسطه تاخیر و غیبت کارمندان در هر شرکت و موسسه مبلغی بابت این تاخیر و تعجیل و غیبت از حقوق آنها کاسته می شود.فرایند محاسبه تاخیر ها و غیبت ها پیچیده و زمان گیر است.اما به کمک یک دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد به راحتی می توان جهت محاسبه حقوق و دستمزد منابع انسانی کمتری را صرف این کار کرد و همچنین دقت بسیار بالایی در محاسبات پدید آورد.
 
بالا