سیم کارت هایی ثبت شده به نام خود را بیابید ..

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"

2d5a3af9f216787030490aeb08842613_XL.jpg


تعداد سیم کارت‌هایی که به نام مشترکان اپراتورهای تلفن همراه است از این پس در سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان تلفن همراه مشخص می‌شود. این سامانه را سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه اندازی کرده است.
قائم مقام سازمات تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از راه اندازی سامانه استعلام خطوط مشترکان تلفن همراه اطلاع داد. این سامانه که روی پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور راه اندازی شده است اطلاعات را برای مالکان پیامک می‌کند.

به گفته لطف الله سبوحی، تمام مشترکان تلفن همراه می‌توانند با مراجعه به بخش پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یا مراجعه مستقیم به آدرس اینترنتی سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان تلفن همراه به آدرس (http://mobilecount.cra.ir) از تعداد سیم‌کارت‌هایی که با کد ملی‌شان ثبت شده، با خبر شوند.

بر اساس گزارش قائم مقام رگولاتوری، مشترکان تلفن همراه همه اپراتورها برای دریافت اطلاعات از این سامانه باید ابتدا کدملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنند تا پس از آن، اطلاعات ثبت شده در سامانه برای‌شان به صورت پیامک ارسال شود؛ این پیامک شامل تعداد سیم‌کارت‌های ثبت شده با کد ملی متقاضی در هر اپراتور تلفن همراه است.

به گفته‌ی وی، راهکار پیگیری برای مشترکانی که سیم‌کارت‌ یا سیم‌کارت‌هایی بدون اطلاع به نامشان ثبت شده، باید به دفاتر امور مشترکین اپراتور مورد نظر مراجعه کرده و تقاضای رسیدگی را اعلام کنند. درصورت ثبت‌نام سیم‌کارت بدون درخواست متقاضی، نسبت به غیرفعال کردن سیم‌کارت مذکور اقدام خواهد شد.
 
بالا