موضوع چیست؟
در زمان فعال سازی پیغام “Activation failed” و “Error 0008” یا “Error 0009” را در ESET Smart Security یا ESET NOD32 Antivirus دریافت میکنید.
پیغام “Invalid Username and Password” را دریافت میکنید.
راه حل ها
دو راه حل برای برطرف کردن این مشکل وجود داره!راه حل زیر که اگر اون نشد راه حل دوم که کمی طولانی تر هست.تصاویر هم فراموش نشدند.
راه حل اول:تایید نام کاربری و فعال سازی
- از ارتباط با سرور های eset اطمینان حاصل کنید برای اینکار به , صفحه خانگی eset مراجعه کنید.اگر به خوبی باز شد ادامه دهید.
- اگر محل وارد کردن یوزرنیم و پسورد فعالسازی را فراموش کرده یا نمیدانید به آموزش فعال سازی انتی ویروس در سایت خودمان یا در سایت eset اینجا را مشاهده کنید.
- آنتی ویروس ESET Smart Security یا ESET NOD32 را باز کنید.
- کلید های ترکیبی CTRL + U با هم فشار دهید.
- مانند تصویر عمل کنید و نام کاربری را به EAV-555555555 تغییر دهید تا فعال سازی شکست بخورد
- حال بار دیگر کلید های ترکیبی CTRL + U را با هم فشار دهید.
- نام کاربری و رمز عبور را به به صورت صحیح وارد کنید و سپس OK را بزنید.اکنون باید انتی ویروس شما فعال شده باشد.
- برای اگاه شدن از اینکه انتی ویروس شما فعال شده است میتوانید به کلمات Product activated زیر ‘Product activation’ توجه کنید و همچنین در بخش update خواهید توانست دیتابیس شناسایی فایل های مخرب را اپدیت کنید.اگر این روش پاسخگوی مشکل شما نبود از روش دوم استفاده کنید.