#بزک_آمریکا_ممنوع

قبیله منتظر

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
wv541jpdwss0pazlg1de.gif


سلام

#بزک_آمریکا_ممنوع

خبرگزاری مجلس و ایسنا (28 آبان 94) علی لاریجانی، رییس مجلس در تالار اتاق بازرگانی قم:
تردیدی ندارم که امروز غربی‌ها، از حرف‌هایی که در سابق نسبت به ایران می‌زدند، عبور کرده‌اند. تعجب می‌کنم گاهی در داخل این مسئله در رسانه‌ها عمده می‌شود که مثلا غربی‌ها و آمریکایی‌ها دنبال براندازی هستند. در ذهن شان فکر براندازی بود اما امروز می‌دانند بدون ایران بسیاری از مشکلات منطقه‌ای حل نمی‌شود،
زیرا ایران سازنده بوده است. امروزه شرایط تغییر کرده است و بسیاری از رجال سیاسی آمریکا و اروپا به قدرت ایران پی برده اند. ما به غربی‌ها گفتیم که آنها درخصوص مسائل منطقه اشتباه می‌کنند و آنها قبول کرده‌اند که توصیه ایران به آنها درست بود.

سایت رهبر انقلاب (12 آبان 94)

امام خامنه ای:

یکی از کارهای آمریکایی‌ها در این سال های آخر، این است که کسانی را وادار کنند به بَزَک ‌کردن چهره‌ آمریکا؛ به اینکه این‌جور وانمود بکنند که آمریکایی‌ها اگر هم یک روزی دشمن بودند، امروز دیگر دشمنی نمی کنند؛ هدف این ‌است، هدف این است که چهره‌ دشمن برای ملّت ایران پنهان بماند تا از دشمنی او غفلت بشود و او بتواند دشمنی خودش را اعمال کند و خنجر را از پشت فرو کند؛ هدف این است. یک عدّه‌ای البتّه مغرضانه این کار را می کنند، یک عدّه‌ای هم از روی ساده‌لوحی این کار را می کنند. واقعیّت قضیّه این است که اهداف آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی هیچ تغییر نکرده است؛ هیچ تغییر نکرده. امروز هم اگر بتوانند جمهوری اسلامی را نابود کنند، یک لحظه تأمّل نمی کنند؛ منتها نمی توانند و ان‌شاءالله با همّت شما جوانها، با پیشرفت شما جوانها، با گسترش و عمق بصیرت ملّت ایران، در آینده هم نخواهند توانست این کار را بکنند.


photo_2015_11_23_16_07_35.jpg
 

818

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
خدا به مسئولین ما بصیرت و به ما هم یه پول قلمبه عنایت کنه:63:
آدم برا هرکس باید چیزی رو بخواد که نداره:))
 
بالا