پناهیان: تردیدی نیست همین شهدای مدافع حرم زمینه ساز ظهور هستند

Mehrdad M

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
(بسم الله الرحمن الرحیم)

شهدای مدافع حرم شهدایی هستند که موقعیتشان مخلصانه تر است چون در غربت به شهادت می رسند.خداوند متعال برای شهدا بعد از شهادتشان هم نقش قائل استعق

مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم و نکوداشت شهید روح الله قربانی با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و مداحی حاج علی انسانی ، حاج عبدالرضا هلالی و کربلایی حسین طاهری در حسینیه همدانی های تهران برگزار شد .

_ ما باید بیشتر از مقامات عالی و معنوی شهدا به تاثیرات آن ها در دنیا توجه کنیم. حیات شهدا یک حیات متفاوت و موثری است . خدا در واقع با شهدا لشکر سازی می کند.

_ ما نباید برای شهدا افسوس بخوریم چون در قرآن کریم می فرماید که خدا عمل کسانی که در راه خدا به قتل می رسند تباه نمی کند. هر کس که توفیق کار خوب را به دست می آورد این توفیق مربوط به خود شخص نیست و چه بسا این توفیق مربوط به شهدا باشد.

_ آثار حرکات شهدا از بین نمی رود. کسی که به مقام مرضیه برسد خداوند حرف او را گوش می دهد. شهید به مقام مرضیه می رسد. خداوند متعال برای شهدا بعد از شهادتشان هم نقش قائل است.برای این که باورمان به حیات شهدا بیشتر شود باید به نصرت الهی که به واسطه ملائکه انجام می گیرد بیشتر دقت کنیم. دستگاه خلقت سرشار از علل و عواملی است که اسباب می شوند برای تحقق اراده پروردگار عالم و خداوند ابا می کند از این که کاری را بدون سبب انجام دهد.

_ دستگاه خلقت بسیار پیچیده است. خداوند فرشته هایی را برای نصرت و الهام کردن یک معنای خوب در ذهن یک مؤمن مأمور می کند. شهدا بعد از شهادتشان به این مقام می رسند ولی مقام شهدا از مقام فرشته ها بالاتر است. چون انسانی که به کمال برسد از فرشته مقامش بالاتر است.

_ بعضی ها از طریق شهدا موهبت هایی را دریافت می کنند. در صورتی که ما لایق باشیم شهدا پشتیبان ما هستند. تردیدی نیست همین شهدا زمینه ساز ظهور هستند و پای رکاب آقا امام زمان(عج) هستند.

_ شهدای مدافع حرم شهدایی هستند که موقعیتشان مخلصانه تر است چون در غربت به شهادت می رسند. شهدا را از دست ندهیم. نباید به قلب خود غم راه بدهیم. ما نیاز به مجلس گرفتن برای شهدا داریم. ما باید التماس به شهدا کنیم.

_ این لیاقت با قدم اول که بگوییم شهدا را دوست داریم به دست می آید. ما در معرض امتحان های جدیدی هستیم.


جنبش سایبری 313
 
بالا