♦♦♦♦زندگی‌نامه سردار الله‌دادی که در سوریه شهید شد♦♦♦♦

*مریم*

کاربر ویژه
"بازنشسته"
سردار الله دادی فرمانده ولایت‌مدار، ایثارگر، شجاع و مدیری با تدبیر و با اخلاص و چهره‌ای دوست‌داشتنی در جمع رزمندگان و بسیجیان بودند.93/10/30
سردار فتوحی به مناسبت شهادت سردار حاج محمد علی الله‌دادی در گفتگویی عنوان کرد:

www.aviny.com_News_93_10_30_allahdadi_1.jpg


سردار الهدادی فرمانده ولایت‌مدار، ایثارگر، شجاع و مدیری با تدبیر و با اخلاص و چهره‌ای دوست‌داشتنی در جمع رزمندگان و بسیجیان بودند.
وی ادامه داد: ایشان صاحب حماسه‌های بزرگ در هشت سال دفاع مقدس در کربلای 5 در جنگ تن به تن که خودم شاهد بودم و در آن زمان در لشکر ثارالله بودند، پس از ادغام سپاه و تشکیل سپاه استانی به عنوان فرمانده سپاه استان یزد انتخاب شدند که من جانشین بودم.
شهید الهدادی انسانی زاهد بود که جلسات قرآن ایشان هرگز تعطیل نمی‌شد و همواره روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه روزه‌دار بودند.
فرمانده سپاه یزد تصریح کرد: پس از اتمام دوران خدمت بدلیل تجربیاتی که در جنگ شهری داشتند در خط مقدم قراول قدس حضور یافتند و همواره آرزوی شهادت داشتند. دشمن بداند با شهادت عزیزان و همسنگران ما شکست قطعی در انتظار آن‌هاست.
سردار محمد علی الله دادی فرزند پاریز سیرجان بود که با شروع انقلاب وارد نهادهای انقلابی شد. وی در سال 62 برای خدمت به مناطق محروم به کهنوج رفت، در دوران دفاع مقدس وی در لشکر 41 لشکر ثارالله به عضویت در تیپ ادوات در آمد. وی پس از شهادت حاج مهدی زندی مسئولیت فرماندهی تیپ ادوات لشکر را بر عهده گرفت.
جانشینی لشکر 38 ذوالفقار نیروی زمینی، فرماندهی تیپ رمضان لشکر 27 حضرت رسول(ص) و فرماندهی سپاه الغدیر یزد. از دیگر مسئولیت های وی پس از دوران دفاع مقدس است.
گروهی از رزمندگان حزب الله هنگام بازدید از شهر مزرعه الامل در منطقه قنیطره، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند، در این حمله دشمن صهیونیستی، چند تن از نیروهای مجاهد حزب الله به شهادت رسیدند که شهید الله‌دادی نیز جزو این شهدا بود، ایشان از اعضای هیات رزمندگان اسلام استان یزد بودند.

منبع: به نقل از خبرگزاری تسنیم
 

ajmn555

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
احسنت به این شهید بزرگوار. مرگ بر اسرائیل
 
بالا