مژده ای دل که بوی بهار می‌آید-آیا وقتش نشده دوستان؟!

آیا با صحبت های من موافقید؟؟؟


  • مجموع رای دهندگان
    5

یار آقا

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
www_askquran_ir_picture_php_5b7c45bf554835501ea8ef5ce828be61._.gif

اول سلام به مهدی فاطمه بعد سلام به شما دوستان
بزارید خودمونی حرف بزنم باهاتون.این متن کپی پیست نیست،حرف خودمه،خود خود یار آقا
بوی مهدی رو حس نمیکنید؟! بوی خبرای خوش رو حس نمیکیند؟!
مگه یادمون رفته که امام صادق و پیامبر :S (31): چی گفتند؟!نکنه اصلا ندیدیم،نکنه نخوندیم اصلا،نکنه فراموش کردیم و دنیا چنان چشم و گوشمان را بسته که ...:Frown:
حتماً میگی چی گفتند؟
بهت میگم...

بعد از این که این تاپیک تموم شد و خوندید لطف کن نظرسنجی(بالای صفحه) شرکت کنید
www.askdin.com_gallery_images_10784_1_babolgif_1.gif
 

یار آقا

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
میدونی وضعیت الان عربستان چقدر مهمه؟
میدونی همینارو 1400 سال پیش پیامبر پیشبینی کرده بود مو به مو؟!
مگه نمیدونی مرگ عبدالله شرط ظهوره؟
مگه نمیدونی عبدالله بمیره باید آماده استقبال باشیم؟
 

یار آقا

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
اول بزار حدیث امام صادق علیه السلام رو بگم که ببینی مرگ عبدالله چقدر مهمه:

امام صادق علیه السلام فرمودند:
هر کس مرگ عبدالله را برای من تضمین کند، من ظهور قائم را برای او تضمین می کنم. سپس فرمود: وقتی عبدالله بمیرد، مردم برای حکومت با کسی توافق نکنند و این اختلاف و درگیری به خواست خدا تا ظهور صاحب الامر (عجل الله) ادامه یابد. حکومت های چند ساله پایان یافته و تبدیل به حکومت چند ماهه و چند روزه شود. راوی می گوید: سئوال کردم: آیا این ماجرا به طول می انجامد؟ فرمود: هرگــــــــــــز.

میدونی همین الانش دارن سر جانشینیش نزاع میکنند؟! همین امروز خود عبدالله هشدار داد بهشون.الان تو خودشون جنگه ولی علنی نشده
 
آخرین ویرایش:

یار آقا

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
حالا شاید بگی از کجا معلوم این عبدالله باشه یا در آینده عبدالله دیگه نیاد.به این حدیث توجه کن:(ببین چقدر دقیق پیش بینی کرده پیامبر صلوات الله علیه)

« عن مسند احمد عن النبی صلی الله علیه و آله و سلم : یحکم الحجاز رجل اسمه علی اسم حیوان، إذا رأیته حسبته فی عینه الحول من البعید و اذا اقتربت منه لا تری فی عینیه شیئاً، یخلفه أخ له إسمه عبدالله، ویل لشیعتنا منه؛ اعادها ثلاثاًً : بشرونی بموته ابشرکم بظهور الحجة، بشرونی بموته ابشرکم بظهور الحجة، بشرونی بموته ابشرکم بظهور الحجة. »

« از مسند احمد از پیامبر (ص) نقل شده است: مردی در حجاز حکومت خواهد کرد که اسمش چون اسم حیوان است ؛ هنگامی که او را از دور ببینی ، تصور می کنی که در چشمش کژی (انحراف) وجود دارد و هنگامی که به او نزدیک می شوی، در چشمش چیزی نمی بینی ؛ بعد از او برادرش که نامش عبدالله است ، خلافت می نماید ؛ وای بر شیعه ما از او . . . سپس سه مرتبه تکرار کردند : خبر مرگش را به من بشارت دهید تا من ظهور حجت را به شما بشارت دهم. »
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
به شخصه امیدوارم که اینطور باشه
هر چند شاید اگر بنا بر علایم ظهور باشه خیلی ها رخ داده و بسیاری هم هنوز نه
انشالله که در طول عمر ظهور حضرت را ببینیم
 

یار آقا

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
بر اساس روایات مستدل و مستند معصومین (ع) سرزمین حجاز <عربستان کنونی> در روایات مربوط به آخر الزمان، آبستن حوادث بسیار مهمی است. از مهمترین این حوادث می توان به اختلافات داخلی در خاندان پادشاهی حجاز، درگیری های نظامی در سرزمین حجاز،قتل نفس زکیه در مسجدالحرام،خسف یا فرو رفتن سپاهیان سفیانی در بیابان بیداء عربستان و مهمتر از همه، ظهور حضرت مهدی (عجل الله) از شهر مکه، اشاره کرد. وقایع مربوط به اختلافات خاندان پادشاهی حجاز و مرگ آخرین پادشاه مقتدر این خاندان به نام عبدالله، نشانه ای است که در سالهای نزدیک به ظهور اتفاق می افتد و نشانه مهمی برای نزدیکی زمان ظهورحضرت حجت (عجل الله) می باشد و میتوان آنرا به عنوان قطعه اول پازل ظهور انتخاب و معرفی کرد.

همانگونه که ذکر شد، در روایات مربوط به آخرالزمان، سخن از اختلاف در پادشاهی حجاز به میان آمده است. نکته بسیار جالب و عجیبی که دیده می شود، این است که در عصر حاضر که اکثریت کشورها حکومت جمهوری را پذیرفته اند و حتی تعدادی از کشورهای عربی همچون عراق، سوریه، مصر، الجزایر و ... نیز صاحب حکومت جمهوری شده اند، کماکان کشور عربستان توسط حکومت پادشاهی اداره می شود و این نکته از نظر انطباق با روایات بسیار مهم و قابل توجه است ؛ چرا که در روایات درباره حکومت حجاز (عربستان) ذکر شده است که حکومت حجاز در عصر ظهور ، در دست خاندان "بنی فلان یا آل فلان" است.
از آنجا که در روایات سخن از یک خاندان شده است (آل فلان یا بنی فلان)، می توان دریافت که حکومت حجاز در عصر ظهور قاعدتاً باید پادشاهی باشد تا افراد مختلفی که همگی به یک خاندان تعلق دارند، در رأس حکومت قرار گیرند. مطمئناً احتمال اینکه در یک حکومت جمهوری، افراد متعددی از یک خاندان بتوانند رئیس جمهور شوند بسیار بعید است. توجه کنید که عرض کردم چند نفر، نه 2 نفر از یک خاندان ؛ چرا که گهگاه دیده شده است که یک پدر و یک پسر توانسته اند رئیس جمهور یک کشور شوند؛ مثل آمریکا که بوش پدر و بوش پسر به ریاست جمهوری رسیده اند، یا سوریه که حافظ اسد و بشار اسد رئیس جمهور گشته اند؛ اما در هر صورت تا به حال دیده نشده است که افراد متعددی از یک خاندان رئیس جمهور شوند.



همانگونه که ذکر شد، در تعدادی از روایات، سخن از بنی فلان یا آل فلان به میان آمده است. در زیر، یکی از این روایات را ملاحظه می فرمایید:
« از ابوبصیر نقل شده است که گفت:
خدمت امام صادق (ع) عرض کردم : ابو جعفر (امام باقر (ع)) می فرمود: قائم آل محمد (عج) 2 غیبت دارد که یکی طولانی تر از دیگری است. فرمود: آری. این امر تحقق نیابد مگر آنکه در خاندان فلان اختلاف به وجود آید و حلقه تنگ شود و سفیانی ظهور کند و بلا سخت گردد و مرگ و کشتار مردم را فرا گیرد و آنان به حرم خدا و پیامبرش پناهنده شوند. (١)


روایت دیگری نیز با مضمون مشابه از امام رضا(ع) نقل شده است:

« بزنطی از حضرت رضا (ع) روایت می کند که فرمود: از جمله نشانه های فرج، حادثه ای است که بین 2 حرم مکه و مدینه رخ دهد. پرسیدم آن حادثه چیست؟ فرمود: تعصب قبیله ای بین 2 حرم بوجود آید و فلانی از خاندان فلان، 15 رئیس قبیله را به قتل رساند. (٢)


١ – بحارالانوار، ج 52، ص 157.
٢ – بحارالانوار، ج 52، ص 210.
 

یار آقا

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
s4.picofile.com_file_8162161042__D9_85_D8_B1_DA_AF__D9_85_D9_843e31f21fc5bf77d3fa708aba266bb01.jpg

تبریک عرض میکنم
به ساحت مقدس
حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: gole yakh
بالا