آخرین ورژن اره

Mehrdad M

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
:alla1:

اینکه بشر از دیدن بریده شدن سر هم نوع خود لذت ببرد و همین انگیزه ی جذب او به یک گروه تروریستی مجهز به ابزار رسانه شود یک پدیده اجتماعی هولناک است.یک فاجعه ی ناامیدکننده.

حزب الله سایبر/بهاری امین: مردی با پوست روشن و چشم های آبی و لباسی شبیه به زندانیان ایالات متحده روی زمین زانو زده و یک زامبی سیاه پوش داعش با چاقویی ترسناک و براق بالای سر او ایستاده و آماده است تا سر از بدنش جدا کند...

39d6df17ef796fe34ddbbe940814012f.jpg

خشونت مفرط آکنده در این فیلم ها و کلیپ های کوتاه خشن تولیدی داعش و تروریست های فعال در سوریه و عراق همانند یک اثر هالیوودی حرفه ای جوانان کشورهای مختلف اعم از اروپا و آمریکا و آسیا را که سال ها ذائقه خود را با اکشن های ایالات متحده پرورش داده اند و تشنه دیدن خونریزی هستند را متوجه و جذب خود می کند. جوانانی که برای ذره ای هیجان و خونریزی در عالم مجاز سر و دست میشکنند با صحنه های اکشن و فوق خشن در عالم حقیقت چه خواهند کرد؟
دنیای غرب موافق و کشورهای مخالف داعش باید بسیار ساده باشند که قدرت خارق العاده تروریست های منطقه را به عنوان یک سازمان حرفه ای مدیریت منابع انسانی برای ساخت موجوداتی وحشی و خون ریز را دست کم بگیرند و انگیزه سربازان شیطان را جهاد نکاح و یا غارت منازل اهالی سوریه و عراق بخوانند.این جماعت تشنه ی خونریزی و قتل عام هستند و چه تبلیغی بالاتر از تیزر های کوتاه تبلیغاتی داعش؟!

موفق ترین شکل پروپاگاندا هم اکنون در دستان داعش است. یک اسیر لرزان و رنگ پریده در حال بیان شمرده شمرده وصیت های آخر خود و حرکتی غیرانسانی و قرون وسطایی که میتوان از کارد تیز در دستان تروریست سیاه پوش فیلم آن را حدس زد .تا همین جای فیلم برای ترساندن مخاطبین کافی است ولی داعش دست بردار نیست و سر از تن خبرنگار جدا می شود و خون دستان تروریست و چشمان بینندگان را پر میکند...

32408086_23864053accce.jpg
همین سکانس کافی است تا سونامی ایجاد شود، هم موافقین و هم مخالفین.موافقین تهییج می شوند و مخالفین مضطرب و این همه ی چیزی است که تروریست ها می خواهند.داعش از این مساله حداکثر استفاده را می کند. پیام این گروه تروریستی مشخص است: "ما خشن هستیم".
اینکه در سیستم پروپاگاندای ِ د.اعش چه می‌گذرد آسان نیست. هرچه هست، تروریست ها طوری طرفدارانشان را از خشونت سیراب کرده اند که کنسول های بازی و رسیور های ماهواره خود را رها کرده اند و در وسط معرکه ی خانمان سوز عراق و سوریه به ساخت آخرین ورژن "اره" (1) می پردازند.


(1) : اره (Saw) فیلمی در ژانر وحشت است که در سال ۲۰۰۴ توسط جیمز ون و لی ونل ساخته شد. تا سال ۲۰۱۰ هفت فیلم از این مجموعه ساخته و اکران شده‌است.
 
بالا