جریان شیرازی ها و فرقه افراطی شیعه

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"

media2.afsaran.ir_si70bgr_535.jpg
توهین بی شرمانه سید مجبتی شیرازی به آیت الله بهجت رحمه الله علیه

مجتبی شیرازی(برادر صادق شیرازی) : عارف بهجت کافر ، ملحد و زندیق است.
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
upload7.ir_images_35366551630716425273.jpg
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"

جسارت به حضرت زهرا (ص) و پایین آوردن شان آن بزرگوار است با جشن ۹ ربیع
از دیگر مسائلی که این گروه به آن اهمیت داده و آن را در شبکه‌های خود تبلیغ می‌کنند گرامی داشت روز نهم ربیع الاول است که آن را به عنوان “عیدالزهرا” جشن می‌گیرند و این در حالی است که شیعه واقعی از هر آنچه که باعث می‌شود مخالفان مکتب اهل بیت (ع) و مذهب حقه شیعه امامیه از آن برای آسیب زدن به اعتقادات و مخدوش کردن چهره پاک تشیع بهره برداری کنند، باید خودداری و پرهیز کند.
فارغ از درست یا نادرست بودن عید الزهرا، مطلب مهم این است که مقام و شأن حضرت صدیقه کبری، فاطمه الزهرا (ص) به قدری عظیم است که ما نمی‌توانیم یک حادثه، مانند مرگ فردی را به عنوان عید آن وجود مقدس تلقی کنیم. به نظر می‌رسد این به نوعی جسارت به حضرت زهرا (ص) و پایین آوردن شان آن بزرگوار است که مرگ فردی، ولو که ظالم در حق آن بزرگوار باشد، عید آن وجود مقدس تلقی شود.
اما این شیعه نمایان دست پرورده انگلیس، نهم ربیع را به عنوان روز عید اهل بیت (ع) تبلیغ می‌کنند و مرجع آنان اینگونه این مسئله را ترویج می‌کند:
«ما یک عید تولی داریم که همان عید غدیر است و یک عید تبری داریم که امروز است. کسی را در نظر بگیرید که از دوستان اهل بیت (ع) است و از دشمنان آنان بدش می‌آید و به این حدیث شریف عمل می‌کند که شاید متواتر باشد: «هل الدین الا الحب والبغض؛ مگر دین چیزی غیر از دوست داشتن و دشمن داشتن است؟» در حقیقت تولی بدین معناست که چنین شخصی این مهر و بغض را در حدی که می‌تواند اظهار کند.»
۹ ربیع و حواشی آن بهانه‌هایی است، به دست افرادی که می‌خواهند شیعه را در دیدگاه سایر فرقه‌های مسلمان و حتی کسانی که به این مذهب تمایل پیدا کرده‌اند، متناقض و آلوده جلوه دهند
از دیگر بدعت‌های دیگری که این اختلاف افکنان بر سر دین مبین اسلام آورده‌اند آن است که ایام محسنیه (۲۸ صفر الی ۸ ربیع الاول) را می توان نام برد:

  1. ایام شهادت خاتم الانبیاء صلی الله علیه واله وسلم
  2. ایام تشکیل شورای شوم سقیفه ملعونه و نقض بیعت غدیر
  3. ایام سه بار هجوم به خانه وحی و به آتش کشیدن آن
  4. ایام ضرب و شتم حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها
  5. ایام کشتن حضرت محسن علیه السلام
  6. ایام غصب فدک و واقعه جانکاه کوچه
  7. ایام ارتداد امت
  8. ایام شهادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام
 

صدرالمتالهین

خودمونی
"منجی دوازدهمی"
این مطالب را که میخونم یاد کتاب خاطرات مستر همفر میفتم
به واقع انگلیس به نقشه های ماهرانه خودش و استفاده از جهل مردم چقدر راحت توی کشورهای دنیا
دین و فرقه درست میکنه و جالب همهشون هم فکر میکنند به حق هستند و مشکلی هم ندارن
 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
قضيه ي تجمع در مقابل كنسولگری ایران در کربلا چیست؟
قضیه از آنجا شروع شد که بیت صادق شیراری در شهر مقدس قم در ابتدای ورودی کوچه ای که منزل اصلی صادق شیرازی در آن قرار دارد نرده و درب بزرگی را که درب اصلی بیت آنجاست نصب کرده بودند که این درب ورودی ، مزاحم رفت و آمد همسایگان میشد و همسایه ها نیز از بیت شکایت به عمل آوردند به طوری که میگفتند شما به چه حقی در ابتدای ورودی کوچه ، نرده و دربی آهنین نصب کرده اید ؟! تا این که شهرداری با توجه به حجم زیاد شکایت ها تصمیم گرفت دربِ ورودی کوچه را از جا بکند. ظاهرا گذاشتن این درب ورودی توسط بیت صادق شیرازی برنامه ریزی شده بوده زیرا یک دوربین نا محسوس در کنار در نصب شده بوده و از کارکنان شهرداری در حین کندن در فیلمبرداری شده است. پس از کنده شدن این در بلا فاصله جریان شیرازی توسط شبکه های خود و مریدان صادق شیرازی به دروغ و با بی شرمی تمام ادعا کردند که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به خانه وی حمله کرده اند و درب خانه را کنده و وارد بیت شده اند و شدیدا به ساکنین بیت اهانت کرده اند! جریان صادق شیرازی موفق شد با این هجمه خبری ، مریدان خود را در کشورهای مختلف خشمگین سازد تا موج جدیدی از اهانت ها و هجمه ها را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خصوصا حضرت آیت الله امام خامنه ای توسط مریدان جریان تشیع انگلیسی در شبکه های اجتماعی آغاز شود و در این راستا و در ادامه از مریدان جاهل خود خواسته شد تا جلوی کنسولگری ایران تجمع اعتراض آمیز شدید اللحنی را ترتیب دهند. که البته عده بسیار کم و قلیلی از مریدان صادق شیرازی در تجمع بر علیه جمهوری اسلامی ایران در مقابل کنسولگری ایران در کربلا جمع شدند .
نکته جالب و قابل توجه” این که همین متمرجع به صورت غیر قانونی و با بی شرمی تمام چند سال گذشته نیز به منظور سهولت در رفت و آمد ماشینش و سهولت بدست آوردن جای پارک ، در ابتدای ورودیِ کوچه ی محل درس خارج خود نیز اقدام به نصب نرده و درب ورودی نمود که آن هم با شکایت اهالی محل و جمیع کسبه (اعم از کاسبان پاساژ کویتی ها و بقیه کاسب ها ) توسط شهرداری برداشته شد منتهی در آن زمان بیت متمرجع تشیع انگلیسی گویا فرصت فیلم برداری از کنده شدن دربِ ورودی کوچه را از دست داده بود و فرصت این که آن را به عنوان حمله ی وزارت اطلاعات به درس خارجش نشان بدهد را از دست داد !
دلایل این فتنه گری ها !


این که چرا بیت شیرازی چنین سناریویی را قبل از اربعین حسینی و پیاده روی اربعینِ امسال انجام داده اند بسیار جای سوال و تامل و بحث دارد که در ادامه گوشه ای از اهداف و نقشه های آنان را برای شما عزیزان بازگو می کنیم :


۱- مداحان مزدور و پیرو تشیع انگلیسی در این راستا ابیاتی برای اربعین امسال آماده کرده اند که حمله به بیت شیرازی (که حقیقت ندارد) را با حمله اهل سقیفه به خانه امام علی علیه السلام تشبیه کنند !

۲- رسانه های بیت شیرازی گفته اند که ایران هر از گاهی با حمله به بیت متمرجعشان از وی می خواهند که با نظام جمهوری اسلامی بیعت کنند ( یا به قول معروف از متمرجع زهر چشمی گرفته باشند )

۳- معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان جریانی ضد اهل بیت و نشان دادن آن به عنوان جریانی که (نعوذ بالله) در راستای سقیفه فعالیت می کنند .

۴- به آشوب کشیدن پیاده روی اربعین امسال و فتنه گری در بین شیعیان :

جریان صادق شیرازی از محبوبیت بالای امام خامنه ای در بین ملت عراق که اوج آن را در اربعین سال گذشته شاهد بودیم ، به شدت ناراحت است و با به راه انداختن این گونه فتنه گری ها سعی در ایجاد اختلاف در بین صفوف متحد شیعیان دارد .

۵- پروژه مظلومیت سازی و مظلوم نمایی به طوری که خود را فردی نشان دهند که در اوج مظلومیت به ساحت آن جسارت شده است .

۶-محک زدن عکس العمل مریدان بیت صادق شیرازی و همچنین محک عکس العمل جمهوری اسلامی ایران .اگر جواب مناسبی به این فتنه گریِ بیت شیرازی داده نشود مطمئناً در آینده شاهد فتنه گری ها و آشوب طلبی هایی به مراتب بزرگ تر و شدید تر خواهیم بود .


منبع: توانا خبر

http://tavanakhabar.ir
 
بالا