چالش سطل زباله، برای مسئولان فاسد! + تصاویر

gole yakh

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
در حالی که "چالش سطل یخ" تقریباً از فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی محو شده، این روزها اوکراینی‌ها با پدیده‌ای تازه آشنا شده‌اند: چالش سطل زباله.
در این چالش آن دسته از سیاست‌مدارانی را که به اعتقادشان فاسد هستند، در سطل‌های زباله پرتاب می‌کنند. از چند نماینده مجلس طرفدار رئیس‌جمهور برکنار‌ شده طرفدار روسیه گرفته تا یک مقام محلی در شهر بندری "اودسا" که متهم است 30 هزار پوند از اعتبار اختصاص داده شده برای بازپروری کودکان پناهنده دزدی کرده، تاکنون به این طریق مجازات شده‌اند.
آن‌ها تعدادی از این افراد را بین 20 تا 30 دقیقه در سطل نگه داشته‌اند و می‌گویند که این کار برای اعمال "عدالت"، لازم است. این اقدام اعتراضی، نخستین بار روز 16 سپتامبر (25 شهریور)، در بیرون ساختمان پارلمان این کشور در شهر "کی‌اف" روی داد؛ زمانی که ده‌ها نفر از معترضان خشمگین، ویتالی ژورافسکی، نماینده پارلمان را در داخل یک سطل زباله انداختند.
ژورافسکی 59 ساله به حزب "اقالیم"، حزب متعلق به ویکتور یانکوویچ، رئیس‌جمهور مخلوع اوکراین نزدیک بود و از سوی معترضان متهم شده بود که از قوانینی که برای پایان دادن به خشونت‌ها در این کشور در دست تصویب است، پشتیبانی نکرده است.
اوکراینی‌ها که به سیاست‌مدارانشان اعتمادی ندارند، می‌گویند با وجود برانداختن دولت وابسته به روسیه، همچنان بر عملکرد دولت جدید نظارت خواهند کرد و این کار را ادامه انقلاب ماه فورریه می‌دانند.
آن‌ها همچنین یک بَنِر بزرگ به اسم "دیوار شرم" ایجاد کرده‌اند که منقش به تصویر سیاست‌مدارانی است که از نظر خیلی‌ها، به اندازه کافی با فساد مبارزه نمی‌کنند. معترضان به سمت این بَنِر، گوجه‌فرنگی پوسیده پرتاب می‌کنند.

iumlyuim.jpg


iumlyuim1.jpg


iumlyuim2.jpg

iumlyuim3.jpg

iumlyuim4.jpg

iumlyuim5.jpg


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
 

کابینت شاپ

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
یکی از مهمترین و بارزترین سوال هایی که ذهن بسیاری از خریداران انواع سطل زباله ریلی کابینت را به سوی خود جذب کرده است، قیمت تمام شده ی این محصولات می باشد. خریداران دوست دارند تا سطل زباله ریلی کابینت مد نظر خود را با قیمت های بسیار مناسبی تهیه و خریداری کنند تا بتوانند یکی از موفق ترین خریدهای اینترنتی را تجربه نمایند.
لازم است بدانید که فروشگاه کابینت شاپ سعی بر آن دارد تا با استراتژی قیمت گذاری بسیار مناسب خود، بهترین محصولات را با قیمت مناسبی برای مشتریان خود به ارمغان آورد.
 
بالا