یاد داشت خداوند، برای تو از طرف خداوند

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
حال می دانی که بد اقبالی تو به خواست من نبود، زیرا همه قدرت ها در تو جمع بود و هر آنچه که از کردار و افکار برای پشت کردن به انسانیت گرد آوردی کار خود تو بود، نه منهدایای قدرت من برای طبیعت کوچک تو بیش از اندازه بزرگ بود، اکنون بزرگ و خردمند شده ای و میوه های زمین از آن تو خواهد بود. تو برتر از یک انسان، که انسان مجسمی، تو قادری شگفتی ها بیافرینی نیروهای درونیت نامحدودند. چه کسی در بین مخلوقات من آتش را مهار کرده است؟ چه کس دیگری بر جاذبه زمین غلبه کرده؟ کدام یک به آسمان رخنه کرده و بر بیماری طاعون و خشکسالی پیروز شده است؟هرگز دوباره خود را تحقیر نکن، هرگز در پستی های زندگی غرق نشو، از امروز به بعد هرگز استعدادهای خود را پنهان نکن.
 

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
کودکی را به خاطر بیاور که می گوید: وقتی پسر بزرگی شوم، اما منظور او چیست؟ تا اینکه این پسر بزرگ شده می گوید وقتی بالغ شوم و وقتی بالغ شد می گوید وقتی ازدواج کنم، اما پس از ازدواج چه می شود؟ آنوقت نحوه تفکر به وقتی بازنشسته شوم تغییر می کند. بازنشستگی نیز فرا می رسد و او به آنچه پشت سر گذاشته است نگاه می کند، بادی هجوم می آورد و او بگونه ای در آن گم شده و ناپدید می شود. از این روز، امروز، فردا و فردا لذت ببر، تو بزرگترین معجزه جهان را خلق کرده ای، تو از مرگ زندگی وار باز گشته ای، دیگر برای خود احساس دلسوزی و ترحم نمی کنی و هر روز جدید، یک مبارزه و سرور خواهد بود. تو دوباره متولد شده ای اما درست مثل قبل می توانی شکست و نا امیدی و یا موفقیت و خوشبختی را انتخاب کنی، این انتخاب خود توست، منحصراً متعلق به تو، من مانند گذشته تنها می توانم با افتخار یا تأسف نگا کنم. پس این چهار قانون خوشبختی و موفقیت را به خاطر بسپار:1- شکر نعمت های خود را به جای آر
2- منحصر به فرد بودن خود را نشان بده
3- گامی دیگر بردار
4- از قدرت انتخاب خود، عاقلانه استفاده کنو نکته دیگری که 4 مورد دیگر را تکمیل میکند:هر کاری را با عشق، عشق به خود، عشق به دیگران و عشق به من انجام بده.اشک هایت را پاک کن، دست دارز کن، دست مرا محکم بگیر و برخیز، بگذار کفنی که تو را در خود فرو گرفته است پاره کنم، اینک تو آگاه شده ای، تو بزرگترین معجزه جهان هستی.
 

ajmn555

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
الله اکبر
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
patch2image.php
 
بالا