عکس های دیدنی از هنرنمایی جالب با قاشق و چنگال

gole yakh

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
شاید برای شما عجیب باشد که با قاشق چنگال چاقو چه چیزهای زیبای میتوان ساخت .
این هنرمند اهل اوهایو با برش دادن،تکه کردن و جوش دادن این ظروف که از جنس استیل ساخته شده اند این مجسمه های شگفت انگیز را ساخته است.
Gary Hovey با استفاده از قاشق،چنگال و چاقو مجسمه های بسیار زیبا و متفاوتی را ساخته است.














 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: abshar

کابینت شاپ

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
به‌طور کلی می‌توان مطرح کرد که یکی از مهم‌ترین لوازم آشپزخانه سرویس قاشق و چنگال است. درواقع از آنجا که سرویس قاشق و چنگال از آن دسته کالاهایی است که تا مدت‌ها از آن استفاده خواهید کرد و قیمت بالایی هم دارد، هنگام خرید و نگهداری از آن‌ها باید نهایت دقت را به خرج داد. چراکه یک نگهداری نادرست می‌تواند سرویس قاشق و چنگال شما را پر از خش و آسیب نماید.
پیشنهاد می‌شود برای رهایی از به‌هم‌ریختگی کشوهای آشپزخانه از ارگانیزرها یا تقسیم‌کننده‌های کشو استفاده کنید. به‌طور کلی جا قاشق و چنگالی‌ها ابزاری بسیار زیبا هستند که مناسب برای کشوهای کم‌عرض و کم‌عمق آشپزخانه‌ها است و همان‌طور که در جریان هستید استفاده از جا قاشقی سبب مرتب شدن آشپزخانه می‌شود؛ بنابراین این اکسسوری می‌تواند راه‌حل مناسبی برای ایجاد نظم و زیبایی به فضای کشوی شما باشد.
 

سازه افزارر

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
یراق آلات کابینت، ابزاری هستند که کابینت سازان برای کاربردی بودن و زیبایی بخشیدن به کابینت ها از آن استفاده می کنند. حتی ساده ترین کابینت های معمولی را هم می توان با استفاده از دستگیره های زیبا و جالب توجه، تزئین کرد و نمای خوبی به آن ها بخشید.
اکسسوری کابینت به معنای لوازم کمکی و متعلقات آشپزخانه می باشد. در کابینت آشپزخانه از اکسسوری ها برای نگهداری انواع ظروف و استفاده بهینه و راحت از فضای کابینت ها استفاده می شود. همچنین با استفاده از اکسسوری ها می توان از کارکردن در آشپزخانه لذت برد. اکسسوری های کابینت آشپزخانه انواع زیادی دارند از جمله: سبدهای سوپرمارکت- سیستم های کشویی- جای قاشق چنگالی و...
 
بالا