سرکرده داعش ؟ !

راز

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
یک منبع آمریکایی فاش کرد:
سرکرده داعش عضو فعال موساد/ابوبکر بغدادی یا "الیوت شیمون"؟
یک سایت آمریکایی با انتشار گزارشی اعلام کرد که ابوبکر البغدادی از اعضای موساد است و در این سازمان با نام الیوت شیمون شناخته می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، سایت اینترنتی "وترانس تو دی" آمریکا، با انتشار گزارشی اعلام کر که "ابو بکر البغدادی" سرکرده داعش و خلیفه خودخوانده این گروه ترورریستی در عراق، از اعضا و وابستگان شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) است و در موساد با نام مستعار الیوت شیمون شناخته می شود.
به موجب این گزارش بغدادی از پدر و مادری یهودی زاده شده و برای اخذ آموزشهای لازم به خدمت موساد در آمده و مدتی را در این سازمان جاسوسی به آموزشهای ویژه گذرانده است تا سرکردگی گروهی تروریستی همچون داعش را که هدف آن افزایش فرصتهای رژیم صهیونیستی برای نفوذ در منطقه خاور میانه است، برعهده بگیرد.
در این گزارش به اظهارات "ادوارد اسنودن" افشاگر جاسوسی اطلاعتی آمریکا، که چندی پیش در یکی از رسانه ها منتشر شد استناد شده است. اسنودن ظهور پدیده داعش را نتیجه طرح مشترک رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس برای جمعه آوری همه تروریستهای جهان در قالب یک گروه واحد و ایجاد چالش و ناامنی در منطقه خاورمیانه دانست که هدف از آن اعطای فرصتی بزرگ به کشورهای غربی برای سوء استفاده از این امر و دستیابی به ثروتهای این منطقه دانست.
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
متاسفانه موضوع یک نفر نیست ، یک تفکره که میفتند دنبال چند نفر و سر مردم بیگناه را میبرند
باید اون تفکر نابود بشه
وگرنه دیروز اسامه بن لادن و امروز بغدادی و فردا یکی دیگه
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: راز
بالا