حمایت پرهزینه اما ارزشمندکریس رونالدو از فلسطین

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به خاک غزه، رشد نفرت از این رژیم در جهان قابل تامل است.
اکنون شاهد افزایش حمایت از مردم غزه به خصوص زنان و کودکان بی دفاع از سوی ستارگان هنر و ورزش هستیم.
658789_576.jpg


در دنیای فوتبال حرفه‌ای تقابل با رژیم صهیونیستی و همدردی با مردم فلسطین تبعات زیادی دارد.
شاید برای یک شهروند الجزایری یا یک ایرانی حمایت از مردم غزه هزینه زیادی نداشته باشد و در یک پیغام نمادین خلاصه شود؛ اما یک ابرستاره برای حمایت از مردم فلسطین باید هزینه کند. هزینه زیادی که گاه با از دست دادن حامی مالی و تحت فشار قرار گرفتن از سوی باشگاه همراه می‌شود.
 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
کریستیانو رونالدو دو ماه قبل از سفر رئال مادرید به تل آویو (تابستان 2012)، از فلورنتینو پرس می‌خواهد او را از این سفر معاف کند، او به صورت کاملا جدی به مقامات باشگاه هشدار می‌دهد در این راستا تا پای جدایی از تیمش ایستادگی خواهد کرد. رئال مادرید که نمی‏ تواند بهانه خوبی برای غیبت رونالدو در این سفر داشته باشد، کل سفر را به بهانه فنی لغو می‌کند.
658790_953.jpg

کریس تا کنون و به استناد آمار ثبت شده در رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی چهار بار به صورت احتصاصی از سوی سران عالی رتبه این رژیم برای بازدید از اماکن تاریخی سرزمین‌های اشغالی دعوت شده و هر بار به صراحت و روشنی این دعوت را رد کرده است. این در حالیست که همین ستاره پرتغالی در بازه زمانی 2 هفته ای که بین یک بازی از جام حذفی و یک بازی از لالیگا برگزار می‌شد، به فلسطین سفر کرده و در بازسازی چند بیمارستان و جاده و تهیه مواد غذایی غنی شده تحت نظارت یونیسف نقشی پررنگ ایفا می‌کند.
658783_311.jpg
 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
مذاکره یوهان کرایف سرمربی تیم ملی موسوم به کاتالونیا که بودجه خود را از باشگاه بارسلونا دریافت نمی‌کند!
سخنان کریس 9 ماه پیش در جمع هوادارانش، بسیاری از تحلیلگران را متعجب ساخت. کار به جایی رسید که نویسنده هاآرتص در بخش ورزشی چنین آورد: "گستاخی این مرد پرتغالی بی جواب نمی‌ماند!"
رونالدو گفت: "کافی است به دعوت رئیس جمهوری اسرائیل پاسخ مثبت بدهم؛ آن وقت هر سال توپ طلا را به من خواهند داد. اما مظلومیت کودک فلسطینی را از دست نمی‌دهم و آن را به رئیس جمهوری اسرائیل نمی‌فروشم."
658784_903.jpg

این سخنان در شرایطی بر زیان کریس جاری می‌شد که بازیکنی چون لیونل مسی همراه باشگاه راهی سرزمین های اشغالی شده بود و در کنار مقامات جنایتکار صهیونیستی عکس یادگاری می‌گرفت. البته مسی و سایر بازیکنان مطیع دستور باشگاه بوده و هستند؛ باشگاهی که پیش از این به مدیریت خوان لاپورتا رنگ اسرائیلی خود را به جهان ثابت کرده بود.

 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"

658788_676.jpg

هر چند مقامات صهیونیستی با سفر به کشورهای مختلف به بهانه برگزای تورهای موسوم به صلح و دوستی، بازیکنان تحت قرارداد یک باشگاه را به برای گرفتن عکس یادگاری در کنار خود جمع می کنند؛
اما مشخص است که این بازیکنان هرگز با حقیقت بیگانه نیستند.

658794_309.jpg
بازیکنان زیادی در دنیای فوتبال در چند روز گذشته از فلسطین و غزه حمایت کرده‌اند.
سمیر نصری، فقولی، کانوته، دیوید بکام، تیه‌ری آنری، ریبری، ادن هازارد ...
 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"

658795_113.jpg

برای آنکه به ارزش این حمایت ها پی ببرید، بد نیست بدانید انتشار حمایت یک خطی در اینستاگرام سمیر نصری در یک ساعت 12 هزار هوادار او را به نفرین و اعلام نفرت از اسرائیل ترغیب کرد. برای او هیچ اهمیتی ندارد که به این دلایل از سوی باشگاهش تحت فشار قرار بگیرد یا خیر.
جام بین المللی باشگاه‌های بزرگ دنیا بین رئال مادرید، رم، اینتر میلان و منچستر یونایتد به میزبانی آمریکا تا هفت روز دیگر برگزار خواهد شد. بسیاری از منابع خبری وابسته به رژیم صهیونیستی نگران پیغام هایی هستند که ابرستارگان این 4 باشگاه بزرگ مقابل دوربین عکاسان و خبرنگاران منتشر می‌کنند.
658785_209.jpg

حضور بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا در تور به اصطلاح صلح به میزبانی تل آویو

عدم تعویض پیراهن با بازیکن تیم ملی موسوم به اسرائیل توسط کریستیانو رونالدو از دیگر حوادثی بود که بر محبوبیت این ستاره پرتغالی نزد مسلمانان جهان افزود. فارغ از این که کریس پیراهن خود را با کسی تعویض می کند یا خیر، انتشار این دست اخبار در رسانه های معتبر دنیا برای ابرستارگان هزینه تراش است؛ اما آنها را به مردم دنیا نزدیک تر می‌سازد.

منبع:مشرق نیوز
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
راز مدل موی کریستیانو رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۴


شاید خیلی ها با دیدن رونالدو و اون طرح زیگ زاگ مانندش روی سرش تو جام جهانی تصور کنند خوب اینم یک مدل موی جدیدیه برا خودش و … اما رونالدو هدفش چیزی دیگه ایی بود . او می خواست با این نقش زیگ زاگ مانند روی سرش با یک کودک اسپانیایی بنام اریک اورتیز کروز اعلام همبستگی کند . افرادی که تحت عمل جراحی مغز قرار میگیرند باید سر خود را بتراشند واسه رونالدو بیدن شکل خواسته از این کودک حمایت کند.


ronaldo-2014-Amazing-ir-3.jpg


این کودک که دچار مشکل غشایی است به تازگی از ناحیه سر مورد عمل جراحی قرار گرفته و تا الان همرونالدو ۸۳ هزار دلار برای درمان این کودک هزینه کرده است .

ronaldo-2014-Amazing-ir-2.jpg
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
لیونل مسی ننگت باد!

به گزارش «تیک» و به نقل از طرفداری، این شعار بخش کوچکی از تبعات جبران ناپذیر پخش شدن خبر کذب و دروغ کمک مالی لیونل مسی به رژیم اشغال‌گر قدس است. خبری که بارها و بارها در صدا و سیما پخش شد و ظاهرا هیچکس هم نظارتی برآن نداشت تا تکذیبیه ای برای آن صادر شود.

در تاریخ 23 جولای یا یکم مرداد خبرگزاری ایسنا ادعا کرد لیونل مسی، ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین یک میلیون یورو به رژیم صهیونیستی کمک کرده است. این خبرگزاری در ادامه گفت این پول در حالی به اسرائیل بخشیده شده است که رژیم اشغالگر قدس در حال ارتکاب جنایت جنگی در غزه است. در این خبر منبع رسانه های اسرائیل معرفی شده و اعلام شده که رسانه های اروپایی نیز در حال بازتاب خبر هستند.

منبع این داستان یک سایت طنز الجزیره‌ای به نامLeCompétiteur است. این سایت داستانی با تیتر "لیونل مسی یک میلیون یورو به اسرائیل وعده می‌دهد" منتشر کرده و توضیح می‌دهد که مسی مبلغی معادل پاداش جام جهانی را به اسرائیل اهدا کرده است و درست مانند داستان خبرگزاری ایرانی ادامه می‌دهد که این اتفاق درست در میانه حملات اسرائیل به غزه رخ داده است. در ادامه داستان البته گفته می‌شود که این ادعا توسط رسانه های صهیونیست نادیده گرفته شده است.

با ﺑﺎﻻ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺩﺭﮔﯿﺮﯼ ﺩﺭ ﻧﻮﺍﺭ ﻏزه ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻋﮑﺲﻫﺎﯼ ﺟﻌﻠﯽ ﻭ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻋﺠﻮﻻﻧﻪ، ﺑﺎﻋﺚ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﺗﻨﻔﺮ ﺍﺯ ﻟﯿﻮﻧﻞ ﻣﺴﯽ ﻭ ﺗﻘﺪﯾﺮ ﻭ ﺗﺸﮑﺮ ﺍﺯ ﺭﻗﯿﺐ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻝﻫﺎﯼ ﺍﻭ ﯾﻌﻨﯽ ﮐﺮﯾﺲ ﺭﻭﻧﺎﻟﺪﻭ ﺷﺪ. ﺩﺭ ﻋﮑﺲﻫﺎﯼ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪه ﺭﻭﻧﺎﻟﺪﻭ ﺣﺎﻣﯽ ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ ﻭ ﻣﺴﯽ ﺣﺎﻣﯽ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪه ﺍﺳﺖ؛ ﺍﯾﻦ ﻋﮑﺲﻫﺎ ﺑﻪ ﻭﺿﻮﺡ ﺍﺩﯾﺖ ﺷﺪه ﻭ ﺟﻌﻠﯽ ﺍﺳﺖ.

16385_279.jpg
 

ایرانی اسلامی

کاربر حرفه ای
"کاربر *ویژه*"
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... واقعا کریس رونالدو و البته تمام کسایی که کمک کردند تک هستند اینا انسانیت و شرفشون رو با شهرت معاوضه نکردند واقعا
دمشون گرم:hen::53::53::53::53::53:=d>=d>=d>
 

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
سلامممممممممم، من همیشه به اخلاق جوونمردانه ی دیوید بکام خودمون اعتقاد داشتم و دارم، همیشه هم میدونستم اگه پای کار خیر و کمک وسط باشه یه پای اون بحث دیوید بکام قرار داره که همیشه دنبال کمک کردن به بچه های دنیا بوده،
تا الانم دیوید سرپرستی چندین تا بچه رو قبول کرده و کمکشون میکنه! دیوید واقعا استحقاق اینو که سفیر یونیسف بشه رو داره، ایول دیوید ،روسفیدمون کردی داداش:Big Grin::Big Grin::Big Grin: انشالا خدا همیشه تو و خونوادتو سالم و شاد و موفق و دلپاک نگر داره...و انشالا
همیشه موفق باشی و بیشتر از این ببینیمت و محبوبتر از اینی که هستی بشی...ممنونم دیوید عزیز:rolleyes:
و در ضمن ایول به کریس رونالدو که با این کارش محبت هواداراشو خرید...خدا از جفتتون و همتون راضی باشه انشالا...خداوکیلی جای شما هاس که تو بهشته، نه منکه حتی پولم ندارم که به غزه ای های عزیز کمک کنم! زکی!
 
بالا