داعش: خدا به ما دستور جنگ با اسرائیل نداده است

nazanin

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
28719866396396412531.jpg


گروهک تروریستی – تکفیری «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به "داعش" اعلام کرد که خدا دستور نداده که با یهود یا اسرائیل بجنگند بلکه خطر "منافقین" از کافران واقعی بیشتر است!

"داعش" در پاسخ به پرسشی در مورد علت عدم جنگیدن با "اسرائیل"، که یکی از کاربران از این گروهک پرسیده بود، چنین پاسخی داده و آن را در صفحه رسمی خود در سایت تویتر منتشر کرده است.

پاسخ دقیق "داعش" به پرسش این کاربر، چنین بود: پاسخ پرسش شما در قرآن کریم در آنجایی آمده که خداوند متعال در مورد دشمن نزدیک سخن می گوید یعنی منافقین. در بیشتر آیات قرآن کلمه منافقین به عنوان دشمن واقعی مطرح شده زیر خطر آنها از کافران واقعی بیشتر است.

در ادامه این پاسخ مسخره، آمده: پاسخ این پرسش شما نزد أبوبکر الصدیق نیز وجود دارد، هنگامی که برای فتح بیت المقدس با مرتدین جنگید البته بعدها عمر بن خطاب آنجا را فتح کرد.

"داعش" در ادامه پاسخ خود به پرسش این کاربر نوشته: صلاح الدین أیوبی و نورالدین زنکی، هر کدام در زمان خود با شیعیان مصر و شام مبارزه کردند، قبل از اینکه به سمت بیت المقدس بروند. آن دو 50 بار با شیعیان جنگیدند تا اینکه بعدا به بیت المقدس رفتند!

گروهک تروریستی – تکفیری داعش همچنین افزود: از صلاح الدین أیوبی پرسیدند با شیعیان رافضی مبارزه می کنی و صلیبی های روم را رها می کنی تا بیت المقدس را اشغال کنند؟ او پاسخ داد: در حالی که جبهه پشت من به روی شیعیان باز مانده، به جنگ با صلیبی ها نمی روم!

در پایان پاسخ "داعش"‌ به این کاربر آمده: بیت المقدس آزاد نخواهد شد مگر اینکه ابتدا از شیعیان بت پرست خلاص شویم!
 

HIDDEN

خودمونی
"منجی دوازدهمی"
حالا خدا دستور رو میده که هم خودتون نابود بشید هم اسرائیل
 
بالا