"داعش"، عقل خود را از دست داده است!!!

Mr Specific

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "الاهرام"؛ بی تردید، گروه‌های تروریستی که به سرعت در جهان عرب انتشار یافته‌اند، دستاوردی آمریکایی_غربی هستند که پس از شکست این دولت ها در تحقق طرح "خاور میانه ی جدید"، مامور اجرای اهداف تجزیه طلبانه آنها در کشورهای عربی شده اند.

تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، خود دلیل قاطعی است در اثبات این موضوع که گروه های تروریستی موجود در خاورمیانه و کشورهای عربی، دستاوردی غربی هستند که سعی دارند با ایجاد آشوب و درگیری، طرح خاور میانه ی جدید را محقق سازند.
در پشت پرده تمام ویرانی‌های خاورمیانه، آمریکا ایستاده و اتفاقات اخیر غزه بهترین دلبل برای اثبات آن است. آمریکا و متحدان آن، پس از شکست در تحقق طرح خاورمیانه جدید با دخالت نظامی در عراق و اشغال آن، با حمایت از گروه های تروریستی و مسلح کردن آنها، برای ویرانی کشورها و فرسایش داخلی آن، شروع به برنامه‌ریزی کردند.
نکته شگفت انگیز این است که این گروه های تروریستی گمراه که داعیه ی اسلام و حمایت از مسلمانان دارند، در مقابل تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه سکوت کرده و حتی یک تن از آن ها، این کشتار وحشیانه را محکوم نمی کند، گویی اصلا هواپیماهای صهیونیستی را نمی بینند که چگونه مردم بی گناه در غزه را بمباران می‌کنند و خانه هایشان را ویران می‌سازند!!!

گروه تروریستی داعش، در حالیکه نیروهای ارتش صهیونیستی بیش از یک هفته نوار غزه را مورد تهاجم خود قرار داده و صدها نفر را کشته و زخمی کرده و خانه ها را ویران ساخته اند، در بیانیه ای اعلام کرده است، تا زمانیکه مرتدین دین از اسلام در عراق و سوریه را از بین نبرد، نمی تواند با رژیم صهیونیستی جنگ کند؛ گویی آن ها مست‌اند و یا آنکه عقل خود را از دست داده اند!!!!

2438225_770.jpg
 
بالا