چرا شبکه های اجتماعی از داعش حمایت میکنند ؟؟

مفردمذکرغائب

کاربر فعال
"بازنشسته"
گروه داعش چند سالی یکی د وسالی هست که فعالیتهای میدانی خود را به طور علنی شروع کرده و حضور انها نه تنها تهدیدی برای غرب اسیا بلکه با بهره گیری از فضای مجازی مخصوصا شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و تویتر و....تهدیدی برای تمام مردم دنیا محسوب می شوند .
انها جنایات وحشیگرانه خود را با انتشار در شبکه های اجتماعی که الیته مشهور شدن و معروفیت خود را مدیون هم جنایات و انتشار در شبکه های اجتماعی می باشند .
اما نکته قابل تامل اینجاست که این گروه در حالی جنایات خود را مثل سر بریدن و اعدام دسته جمعی و یا خوردن بعضی از اعضای قربانیان منتظر میکنند در شبکه های اجتماعی که در قوانین این شبکه ها من جمله تویتر و یوتیوپ و فیس بوک ،امده است انتشار خشونت و تهدید علیه دیگران ممنوع است.
اما با وود این قوانین نکته مورد نظر و قابل تامل اینجاست که چرا مدیران این شبکه ها اقدام به حذف و یا مسدود کردن این صفحات نمیکنند ؟؟؟
این گروه با دارا بودن صفحه مختص به خود در این شبکه ها و بدون هیچ گونه محدودیتی اقدام به انتشار فیلم و کلیپ از جنایات خود میکنند .
سوال این است که چرا این شبکه های پر طرفدار بر خلاف مانیفست و قوانین خود قدم برمیدارند ؟؟؟
جواب این سوال واضح و روشن است چرا که کسترش اسلام و صفت رحمانیت و رحمه للعالمین بودن دین مبین اسلام بر کسی پوشیده نیست و همین
هم موجب مسلمان شدن مردم در غرب را دارد لذا گسترش اسلام و مسلمان شدن مردم در جوامع غربی خطری برای اینده غرب به حساب می اید لذا انها بر ان شدند تا چهره ای خشن و جنایت کارانه از اسلام را به دنیا معرفی کنند لذا ما شاهد ان هستیم که جنایات گروه داعش در حالی صورت میگیرد که زیر پرچم لااله الا الله محمد رسول الله انجام میگیرد وهنگام اعدام و سر بریدن قربانیان ایات قران قرات می شود . لذا شبکه های اجتماعی که سرسپرده حاکمان ضد دینی و ضد اسلامی مثل امریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس و... می باشند هدف این شبکه ها هم در راستای دهداف این حکومتهای می باشد .
 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
قوانین خودشون که میتونن راحت تبصره بزنند
اما این سوال هست که مگر اون کسانی که این شبکه های اجتماعی روراه اندازی میکنن و حمایت میکنن همون کسانی نیستن که امثال گروه داعش رو تغذیه میکنند>>؟؟
دیگه جوابش روشنه
و از طرف دیگه با اسم اسلام میخوان اصل اسلام رو از ریشه در بیارن و گروه داعش و دیگر گروهکهای تروریستی همینکار رو دارن میکنن.
 
بالا