جام جهانی

گلهای بازی ایران و آرژانتین رو کدوم یکی از بازیکنای ایرانی میزنه؟

  • تیموریان

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    2

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
سایت عربی البدیل نوشت: بازی ایران و نیجریه بدترین بازی جام جهانی از آغاز تا کنون به شمار می‌آید. بدون شک این دیدار که با تساوی بدون گل به پایان رسید ضعیف ترین بازی از آغاز جام جهانی 2014 برزیل تا الان به شمار می‌آید. در این دیدار تمام آمارهای بدی که دوستداران فوتبال آن را اصلا دوست ندارند به وجود آمد. در دوازده دیداری که انجام شده است توپ از خط دروازها عبور کرده است و هیچ تساوی در تا الان رقم نخورد اما دیدار ایران برابر نیجریه نه تنها پیروز نداشت که توپی هم از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا امتیازهای بازی تقسیم شود. حتی در این دیدار فرصت جدی هم روی دروازه‌ها خلق نشد. دیدار ایران برابر نیجریه نخستین دیداری بود که دو تیم در آن فوتبال بازی نکردند.

سایت الشباب مصر نوشت: دیدار دو تیم ایران با نیجریه بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید. در این دیدار نیجریه بازی را هجومی آغاز کرد با این حال نتوانست دروازه حریف را باز کند. این بدون هیجان‌ترین و ضعیف‌ترین بازی جام‌جهانی 2014 برزیل بود. دو تیم بازی خسته‌ کننده‌ای را به نمایش گذاشتند تا نخستین تساوی این جام رقم خورد.

خبرگزاری کویت پس از تساوی ایران برابر نیجریه نوشت: دو تیم ایران و نیجریه در نخستین بازی خود در جام‌جهانی 2014 برزیل به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند تا امتیازهای دو تیم در این دیدار تقسیم شود. این دیدار در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که سطح کیفی دو تیم پایین بود و در حد جام‌جهانی نبود؛ چرا که دو تیم با احتیاط زیادی بازی می‌کردند و توپ بیشتر در میانه میدان به گردش درمی‌آمد. نیمه نخست تنها یک فرصت داشت و آن هم گل نیجریه بود که داور آن را مردود اعلام کرد. در نیمه دوم نیجریه برای پیروزی شدن حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب داد اما تلاش آنها ثمری نداشت تا امتیازهای بازی تقسیم شود.



بازي ايران و نيجريه نبض ضعيف جام‌جهاني
پس از تساوي بدون گل تيم‌هاي ايران و نيجريه روزنامه گاردين انگليس با تيتر «بازي ايران و نيجريه نبض ضعيف جام جهاني» در خصوص اين ديدار نوشت: تساوي تيم‌هاي ايران و نيجريه يک نتيجه فراموش شدني در جام جهاني است.

در ادامه اين مطلب مي‌خوانيم: اين تساوي اتفاقي بود که بالاخره بايد مي‌افتاد اما حداقل مدت زيادي طول کشيد تا شاهد اولين تساوي بدون گل در جام جهاني 2014 باشيم. سيزدهمين بازي جام جهاني بالاخره مساوي شد که کيفيت چندان جالبي هم نداشت.

 

Ali

مدیریت کل
پرسنل مدیریت
"مدیر کل"
امیدوارم بیش از سه گل نخوریم:53:
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: nazanin

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
کاش فارغ از نتیجه و برد باخت ، فوتبال مملکت حتی یک نوک قدم روبه جلو حرکت میکرد :rolleyes:
رفتن به جام جهانی و هر نتیجه ای در این جام هرگز نمیتونه ضعف و مشکلات فراوان فوتبال کشور را پوشش بده:Frown:
این جام هم تموم میشه و اون آش و کاسه باقی میمونه
 

سعیده

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
:Frown:این تاپیک و به خاطر یک تلنگر به فوتبال ایران گذاشتم.من هم حرفای شما رو قبول دارم.
امیدوارم فوتبال ما پیشرفت کنه، نه بفکر گل خوردن و گل زدن باشیم.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: nazanin

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
خدا قوت تیم ملی:gol:
 
بالا