آیت الله صافی گلپایگانی: باید وظایف سختی را که بر عهده روحانیت است انجام دهیم

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
آیت الله صافی گلپایگانی:

باید وظایف سختی را که بر عهده روحانیت است انجام دهیم

در شب مبعث رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، جلسه عمومی نشست دوره‌ای اساتید با حضور باشکوه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم برگزار شد.

62956_497.jpg
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، جلسه عمومی نشست دوره ای اساتید در شب مبعث رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم با حضور حدود ۹۰۰ نفر از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در دفتر مرجع تقلید شیعیان حضرت آیت الله صافی گلپایگانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، جلسه عمومی نشست دوره ای اساتید با موضوع رسالت اساتید در ارتقای آموزشهای اعتقادی (امامت و ولایت) در حوزه و با رهنمودهای مرجع عالیقدر آیت الله صافی گلپایگانی برگزار شد.

در این جلسه آیت الله صافی گلپایگانی با تبریک مبعث رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم، فرمودند: باید وظایف سختی که بر عهده روحانیت هست را انجام دهیم و به گونه ای عمل کنیم که موجب خشنودی حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد.

ایشان با تاکید بر بزرگی مسئولیتی که برعهده روحانیت گذاشته شده، ابراز داشتند: باید در شرایط و اوضاع کنونی با احساس مسئولیت، در مقام دفاع از دین به گونه ای انجام وظیفه کنیم که امام زمان علیه السلام از ما راضی باشند.

در ابتدای این جلسه که با اجرای استاد سید محمد واعظ موسوی همراه بود، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، استاد سید حسین هاشمیان به معرفی سامانه ثبت دروس اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم پرداخت.

همچنین استاد محمد عندلیب همدانی و استاد ابوالقاسم علیدوست از سخنرانان این جلسه بودند.

انتهای پیام/ ح . ا
منبع:شیعه نیوز
 
بالا