♦*♦*♦چرا حجــــــــــاب؟ (دانلود سخنرانی استاد قرائتی)♦*♦*♦

گمنام

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
20140222_120254_139112051352.jpg





چرا حجاب؟
 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
بزرگترین خطر برای انسان غفلت است؛ غفلت از خداوند خالق هستی؛ غفلت از مرگ و معاد ، از جوانی، غفلت از استعدادها، غفلت از ارزشها، از کرامتهای انسانی، غفلت از جامعه ، غفلت از دوستان و محرومین ، غفلت از توطئه ‏های دشمنان . بزرگترین خطر برای انسان این است که غافل باشد . هر چیز و هر کس ما را غافل کند ما را به خطر نزدیک کرده و هر کس ما را هشدار بدهد و از غفلت بیرون بیاورد آن دوست واقعی ماست .

دوست اول ما ؛ خداوند است که به ما هستی داد و ما را به عقل، فکر هدایت کرد . قدرت تشخیص و انتخاب داد ، طبیعت را تسخیر ما کرد و همان است که کار نیکوی ما را چند برابر می‏خرد ، که یک عبادت را ده برابر پاداش می‏دهد ولی گناه را یکی به یکی ، ثواب را یکی به ده تا .

دوست دوم ما ؛ پیغمبر(ص) عزیز است که با بوسیدن دست دخترش فاطمه زهرا (س) در عصری که دختران را زنده به گور می‏کردند به زنان مقام داد . برای زنان حق مالکیت ، حق رأی دادن ، حق تحصیل ، حق انتخاب همسر ، حق نظارت بر همه امور ، حق امر به معروف و نهی از منکر قرار داد و زن را مثل مرد برای رسیدن به همه کمالات شایسته دانست .

دوست اول خدا ، دوست دوم پیغمبر (ص ) .دوست سوم ما ؛ رزمندگان و شهدایی هستند که با قبول جراحت ، اسارت ، شهادت ، بی‏خوابی‏ ها در مرزها ، جاده‏ ها ، شهرها و روستاها ، کشور را امن ساختند تا من و شما هر شب در منزل به راحتی استراحت کنیم . دشمن ما کیست؟ اینها دوستان ما بودند .
دشمن ما شیطان است که با وسوسه خود آدم و حوا را فریب داد و آنان را به کاری وادار کرد که موجب کنار رفتن پوشش بهشتی آنان گردید . آری برهنگی اولین برنامه شیطان و اولین نتیجه عصیان انسان بود برهنگی سیلی الهی است که اولین سیلی را آدم و حوا خورد ..

دشمن ما تفکری است که زن را برای هوس‏بازی ، تفنّن و کامیابی می‏خواهد . عکس او را تبلیغات اجناس خود قرار می‏دهد .


 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
خواهرم، دخترم

از شما می‏پرسم چرا دشمنان ما پیشرفت‏های عملی خود را از ما دریغ می‏کنند ؟! چرا فرمول اف 16 را یاد دانشجویای ما نمی‏دهند ؟! نه اف 16 حتی فرمول پپسی کولا را هم یاد نمی‏دهند . چرا ؟! دشمنان ما پیشرفت های علمی خود را از ما دریغ می‏کنند . به ما یاد نمی‏دهند اما نسبت به آنچه دختران و پسران ما را فاسد می‏کند بخشش می‏کنند . سی دی که بچه‏ های ما را هرزه کند ، سی دی ‏اش مجانی است و ارزان پخش می شود ، اما فرمول هواپیماسازی را یاد نمی‏دهند .
در استقلال کشور و دفاع از میهن زنان پوشیده بیشتر فرزندان خود را به جبهه فرستادند یا زنان غیر پوشیده ؟!
ضررهای علمی بدحجابی و پوشش نامناسب برویم سراغ علم . آیا افت تحصیلی ، نگرانی ، اضطراب ، امراض روانی ، امراض مقاربتی ، فرزندان سر راهی ، سقط جنین ، فرار از خانه ، ولخرجی ، بهانه‏گیری ، اسراف ، تجمل‏گرایی و گناه بی‏بند و باری در میان دختران با تقوا بیشتر است یا دختران رها .


خواهرم، دخترم


حجاب از ضروریات اسلام است و شما به حمد الله فرزند اسلام هستید ، فرزند امیر المؤمنین (ع) هستید ، فرزند پیغمبر (ص) هستید که فرمودند (انا و علی ابوا هذه الامة) پیغمبر( ص) فرمود : من و علی پدر این امت هستیم .شما فرزند ابراهیم (ع) هستید (ملة ابیکم ابراهیم) فرزند فاطمة زهرا (ع) هستید . امروز هزاران خواهر شما با حجاب کامل به عالی‏ترین درجات علمی فوق تخصص رسیده اند . در صحنه‏ های فرهنگی ، سیاسی ،اقتصادی درخشیده ‏اند .


خواهرم ، دخترم



اگر از هر چیز انکار کنی مرگ را که نمی‏توان انکار کرد . من وشما دیر یا زود باید پاسخگوی همه کارهای خود باشیم کمال آفرینش ما در بندگی خداست نه در اسارت هوسها . کی گفت ما آزادیم ؟ نه مرد آزاد است نه زن ما . بنده خدا هستیم مگر می‏شود گفت من آزادم ؟


شما وقتی آزادید که خودت ، خودت را درست کرده باشی .ما بنده خدا هستیم آزادی ما در چهارچوب اراده خداست . در حجاب کامل کی راضی است ؟ خدا ، پیامبر ، امامان :S (31): یا شیطان ؟! افراد لاابالی، جوانهای چشم ‏چران هرزه. فکر رضای کی باشیم رضای خدا یا رضای هرزه‏ ها ؟


خواهرم دخترم


مگر خود شما جواهرات قیمتی را در پوشش قرار نمی‏دهید تا از دسترس نااهلان دور بماند ؟ چه گوهری گرانتر از خود شما ؟ چرا خود را ارزان در جلوی هر چشمی قرار می‏دهید ؟ مگر نه این است که کسانی که به شما نگاه بد می‏کنند شما را برای خودشان می‏خواهند نه شما را برای کمالات خودت ؟!


خواهرم ، دخترم


اگر جلوه‏ گری و دلربایی امروز شما علاقه مردی را به همسرش کم کرد و شما با این قیافه آمدید توی خیابان ، یک مردی به شما نگاه کرد دید شما از خانمش بهتری ، برمی گردد خانه بداخلاقی می‏کند . اگر جلوه‏ گری و دلربایی امروز شما علاقه مردی را به همسرش کم کرد فردا یک زن زیبای دیگری با جلوه‏ گری خود دل شوهر شما را از شما کم خواهد کرد .

خواهرم ، دخترم

چه بسا لباس آرایش فریبنده‏ ای که دل فقرای بسیاری را به درد می ‏آورد با این تنوع یقیناً شما راضی نخواهید بود برای خودنمایی ، هم‏نوعان فقیر و تهیدست را دچار ناراحتی و پریشان ‏خاطر کنید .
خواهرم ، دخترم

شرق به خاطر بی ‏ایمانی از هم فرو پاشید ، غرب هم به خاطر بی‏ تقوایی از هم فرو خواهد پاشید . به هوش باشیم و چنین تمدنی را الگوی خود قرار ندهیم .

خواهرم ، دخترم

اشتباه می‏کند کسی که خیال می‏کند بی ‏حجابی نشانه تمدن است ،خیال می‏کند ،خیال می‏کند نگاه آلوده دیگران به او به سود اوست ، خیال می‏کند جلوه ‏گری گناه ساده ‏ای است و نمی‏داند همین کار به ظاهر ساده ممکن است دانشجویی را در فصل امتحانات دچار شکست کند و یا راننده ‏ای را به تصادف کشاند و یا آرامش خانواده ‏ای را به نگرانی تبدیل کند ! این اولین نامه ‏ای است که برای شما نوشتم و خدا می‏داند به خاطر پاک ماندن شما و جامعه وقت شما را گرفتم . سطرها سودی دیدید یکبار دیگر این نامه را بخوانید به خواهران دیگر هم بدهید.
 
بالا