تصاویر مخفیانه از شاسیبلند کامپکت جدید سوزوکی

behz@d

بی وفــا
این اولین تصاویر از شاسیبلند کلاس B از سوزوکی است؛ مدلی که قرار است بهار سال آینده در اروپا عرضه شود. این خودرو که قرار رقیب مدلهایی مانند نیسان جوک و رنو کپتور باشد، بسیاری از عناصر طراحی خود را کانسپت iV-4 الهام گرفته است؛ کانسپتی که در نمایشگاه فرانکفورت تابستان گذشته رونمایی شد.

کانسپت iV-4 یک جهتگیری مغایر با شرایط کلی برند سوزوکی داشت. این خودرو دارای ۴۲۱۵ میلیمتر طول، ۱۸۵۰ میلیمتر عرض و ارتفاعی به اندازه ۱۶۶۵ میلیمتر بود. عناصر کلیدی این خودروی کانسپت شامل جلوپنجره ویژه پنج خطه برای تولید مدل شاسیبلند کامپکت سوزوکی استفاده خواهد شد.

شواهد نشان میدهد که این خودروی جدید سوزوکی از مدل SX4 S-Cross کوچکتر است. با این حال، احتمالاً از لحاظ پیشرانه و سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک با آن مشترک خواهد بود. به این معنی که احتمالاً گزینههای در دسترس برای پیشرانه موتورهای ۱/۶ لیتری بنزینی و دیزل خواهند بود که هر کدام قدرتی در حدود ۱۱۸ اسببخار خواهند داشت.

البته سوزوکی گزینههای مختلفی را پیش روی مشتریان خود خواهد گذاشت تا از آنها در خودروی شخصی خود استفاده کنند. شاید این مدل جدید بتواند در بازار بزرگ و رو به رشد کراساورها برای سوزوکی درآمدزایی داشته باشد.
این مدل جدید، در کارخانه سوزوکی واقع در مجارستان تولید خواهد شد و به عنوان بخشی از برنامه این کمپانی برای اضافه کردن ۴ مدل جدید به خط تولیدش خواهد بود. به همین ترتیب یک خودروی جدید شهری جایگزین هر دو مدل آلتو و اسپلش میشود. سوزوکی همچنین به دنبال یک یک سوپرمینی جادارتر بر اساس کانسپت G70 است.




سوزوکی در اکتبر سال جاری میلادی از شاسیبلند جمعوجور خودش در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد کرد.
پدال
 

gole yakh

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
این اولین تصاویر از شاسیبلند کلاس B از سوزوکی است؛ مدلی که قرار است بهار سال آینده در اروپا عرضه شود. این خودرو که قرار رقیب مدلهایی مانند نیسان جوک و رنو کپتور باشد، بسیاری از عناصر طراحی خود را کانسپت iV-4 الهام گرفته است؛ کانسپتی که در نمایشگاه فرانکفورت تابستان گذشته رونمایی شد. کانسپت iV-4 یک جهتگیری مغایر با شرایط کلی برند سوزوکی داشت. این خودرو دارای ۴۲۱۵ میلیمتر طول، ۱۸۵۰ میلیمتر عرض و ارتفاعی به اندازه ۱۶۶۵ میلیمتر بود. عناصر کلیدی این خودروی کانسپت شامل جلوپنجره ویژه پنج خطه برای تولید مدل شاسیبلند کامپکت سوزوکی استفاده خواهد شد. شواهد نشان میدهد که این خودروی جدید سوزوکی از مدل SX4 S-Cross کوچکتر است. با این حال، احتمالاً از لحاظ پیشرانه و سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک با آن مشترک خواهد بود. به این معنی که احتمالاً گزینههای در دسترس برای پیشرانه موتورهای ۱/۶ لیتری بنزینی و دیزل خواهند بود که هر کدام قدرتی در حدود ۱۱۸ اسببخار خواهند داشت. البته سوزوکی گزینههای مختلفی را پیش روی مشتریان خود خواهد گذاشت تا از آنها در خودروی شخصی خود استفاده کنند. شاید این مدل جدید بتواند در بازار بزرگ و رو به رشد کراساورها برای سوزوکی درآمدزایی داشته باشد. این مدل جدید، در کارخانه سوزوکی واقع در مجارستان تولید خواهد شد و به عنوان بخشی از برنامه این کمپانی برای اضافه کردن ۴ مدل جدید به خط تولیدش خواهد بود. به همین ترتیب یک خودروی جدید شهری جایگزین هر دو مدل آلتو و اسپلش میشود. سوزوکی همچنین به دنبال یک یک سوپرمینی جادارتر بر اساس کانسپت G70 است. سوزوکی در اکتبر سال جاری میلادی از شاسیبلند جمعوجور خودش در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد کرد. پدال
سلام شما که اینقدر به ماشین علاقه دارید ماشین خودتون چیه .:p
 

behz@d

بی وفــا
سلام شما که اینقدر به ماشین علاقه دارید ماشین خودتون چیه .:p

:Dپرایدو..باهاش با بی ام دبل هم کل میندازم:p
به اون دو آخر پرایدو دقت کنی آبجی نگی پراید بهم بر میخوره ها=))
 
بالا