فولاد خوزستان از دور رقابت ها حذف شد

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]آخرين نماينده ايران هم حذف شد[/h]
[h=2] شاگردان فرکي با تساوي برابر السد از دور رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا حذف شدند.[/h]
00946835.jpg

دو تيم فولاد خوزستان و السد از ساعت 19:30 امروز در اهواز به مصاف هم رفتند تا ديدار برگشت خود در دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا را برگزار کنند.

اين ديدار در با نتيجه 2 بر 2 پايان يافت تا السد به لطف گل زده در خانه حريف به مرحله بعد صعود کند. نجيب بلحاج(16) و خلفان ابراهيم(29) گلهاي السد را به ثمر رساندند و لوسيانو پريرا (77 - پنالتي و86) گلهاي فولاد را زد.

نيمه اول:

دو تيم بازي را با احتياط آغاز کردند و هر دو سعي ميکردند به آرامي به دروازه حريف نزديک شوند.

درحالي که که تيم فولاد روي دروازه السد هجوم برده بود نجيب بلحاج در دقيقه 16 توانست از موقعيت استفاده کند و روي ضد حمله تيمش را به پيش بيندازد. او در شرايطي که مدافعان فولاد را پشت سر خودش ميديد از فاصله حدود 20 متري توپ را به گوشه دروازه سوشا مکاني زد تا تيمش يک بر صفر پيش بيفتد.

در ادامه اين سفيدپوشان السد بودند که بيشتر به سمت دروازه فولاد حمله ميکردند و رائول زمينهساز بيشتر موقعيتهاي اين تيم بود.

در دقيقه 23 فولاد صاحب يک ضربه ايستگاهي پشت محوطه جريمه السد شد اما عبدالله کرمي و ساير بازيکنان فولاد نتوانستند از ارسال بختيار رحماني استفاده کنند.

فشارهايي که السديها روي دروازه فولاد آوردند باز هم نتيجه داد و در دقيقه 29 اين خلفان ابراهيم بود که براي دومين بار دروازه سوشا مکاني را باز کرد. جالب اينکه اين بار هم مانند گل اول توپ به کنج سمت چپ دروازه فولاد رفت با اين تفاوت که مکاني روي توپ اثر گذاشت اما تير دروازه با او ياري نکرد.

پريرا در دقيقه 36 روي دروازه السد صاحب موقعيت شد اما توپ او به کرنر رفت. کرنري که نتيجهاش يک پرتاب اوت براي السد قطر بود.

پنج دقيقه بعد باز هم السديها همان نقطه هميشگي دروازه مکاني را نشانه رفتند اما اين بار دروازهبان فولاد تسليم نشد و توپ را به کرنر فرستاد. حلفان ابراهيم اين توپ را ارسال کرد اما مستقيم در دستان سوشا مکاني قرار گرفت.

لوسيانو پريرا در دقيقه 44 بازي باز هم در محوطه جريمه السد خطرناک ظاهر شد و در حاليکه نزديک بود با دروازهبان السد تک به تک شود مدافعي از پشت سر رسيد و توپ او را به کرنر فرستاد. او در وقتهاي تلف شده هم فرصت خوبي را از دست داد.

نيمه دوم:

نيمه دوم اين ديدار را فولاد با جديت بيشتري آغاز کرد و شاگردان فرکي که ديگري چيزي براي از دست دادن نداشتند تلاش ميکردند تا راه دروازه السد را پيدا کنند.

در دقيقه 54 بختيار رحماني، کاپيتان فولاد يکه به سمت دروازه السد رفت و با يک شوت از ميانههاي ميدان موقعيت خطرناکي را ايجاد کرد. اين موقعتي انگار باعث شد تا السديها هم به خودشان بيايند و در برگشت در حاليکه سوشا مکاني از دروازه بيرون آمده بود و بيرون از محوطه حضور داشت نزديک بود که السديها سومين گل را بزنند اما فولاديها به آب و آتش زدند و نگذاشتند چنين اتفاقي رخ دهد و اميدهايشان کم رنگتر شود.

در اين دقايق بازي سرعت بيشتري به خود گرفت و شاگردان فرکي باز هم به دنبال راهي براي رسيدن به دروازه السد بودند.

در دقيقه 62 السديها اين بار توسط حسن الهايدوس از سد مدافعان فولاد گذشتند اما باز هم واکنش سوشا مکاني مانع به ثمر رسيدن گل ديگري شد.

در برگشت اسماعيل شريفات با يک شوت دروازه السد را تهديد کرد اما توپ دفع شد و سروش رفيعي شانس خود را امتحان کرد اما توپ او از کنار دروازه السد به بيرون رفت. در اين دقايق السديها همه در زمين خود بودند و چشمشان به ضد حملهها دوخته شده بود.

در دقيقه 64 پريرا يکبار ديگر با چرخشي به سمت دروازه السد اقدام به شوت زني کرد اما باز هم توپ او بي ثمر بود و از بالاي دروازه به بيرون رفت.

در دقيقه 68 سروش رفيعي از سمت راست دروازه السد حرکت کرد و از ميان دفاع چند لايه السد توپ را به سمت دروازه اين تيم نشانه گرفت اما باز هم دروازهبان السد اين موقعي را دفع کرد و در ادامه اسماعيل شريفات تلاش کرد با شوت خود قفل دروازه را باز کند. تلاشي بي ثمر.

دقيقه 75 بازي همان لحظهاي بود که بالاخره تلاشهاي سروش رفيعي نتيجه داد و او توانست در محوطه جريمه السد پنالتي بگيرد. عبدالکريم حسن راهي جز خطا براي توقف مهاجم فولاد پيدا نکرد و در نهايت با دادن يک ضربه پنالتي و اخراج شدن از زمين سعي کرد تا از گل خوردن تيمش جلوگيري کند.

در دقيقه 77 لوسيانو پريرا توانست زحمت رفيعي را به نتيجه برساند و ضربه پنالتي را وارد دروازه فولاد کرد.

رسيدن به دو گل مقابل تيمي 10 نفره، چيزي بود که باعث شد تا فولاديها 15 دقيقه باقيمانده را با اميد دو چندان ادامه دهند.

لوسيانو پريرا در دقيقه 86 بازي باز هم به داد فولاد رسيد. او با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه السد فرستاد تا بازي 2 بر 2 مساوي شود و فولاد تنها به يک گل ديگر براي صعود نياز داشته باشد.

در دقيقه 90+2 شانس به قطري ها رو کرد و دو ضربه پياپي فولادي ها بي ثمر ماند. اولين توپ به تير خورد و دومي به بيرون رفت هر چند که داور در اين صحنه اعتقادي به کرنر نداشت.

ديدار رفت دو تيم در قطر با تساوي بدون گل به پايان رسيده بود و در نهايت اين السد قطر بود که با تساوي 2 بر 2 به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد.

با توجه به اينکه سه نماينده ديگر ايران در دور مقدماتي حذف شدند با شکست فولاد فوتبال يکي از نمايندگان آسيا در جام جهاني برزيل، جايي در ادامه ليگ قهرمانان آسيا نخواهد داشت.


ورزش3


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاشيه ديدار فولاد خوزستان و السد قطر 2[/h]
[h=2] مهاجم اسپانيايي تيم فوتبال السد در هنگام تعويض از سوي تماشاگران اهوازي مورد تشويق قرار گرفت.[/h]
00946771.jpg

ديدار برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا عصر امروز در ورزشگاه غدير اهواز با حضور 40 هزار هوادار برگزار شد که در پايان نماينده قطر توانست راهي مرحله يک چهارم نهايي شد. اين ديدار با حواشي زير همراه بود:

* پيش از شروع بازي مسئولان باشگاه فولاد از رائول مهاجم اسپانيايي تيم فوتبال السد تقدير و تشکر کردند و پيراهن فولاد را به او دادند. زماني که اين مهاجم در نيمه دوم تعويض شد تماشاگران اهوازي هم به شدت او را مورد تشويق قرار دادند.

* گزارشگران دبي اسپورت و الکأس در ورزشگاه حضور داشتند.

* در جريان بازي، دو بار بازي متوقف شد. يکبار زماني که تماشاگران سنگي را به سمت کمک داور پرتاب کردند و يکبار هم در نيمه دوم زماني که تماشاگران نور ليزر را روي صورت داور انداختند باعث شد تا داور کرهاي بازي را براي چند دقيقه متوقف کند.

* در دقايق پاياني نيمه دوم يکي از هواداران اهوازي وارد زمين شد و به سمت بختيار رحماني رفت. پس از اين اقدام ماموران او را به بيرون زمين هدايت کردند.

* هواداران اهوازي با وجود حذف فولاد اما تيم خود را مورد تشويق قرار دادند. سوشا مکاني هم پس از اين شکست گريه کرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]سرمربي السد:به هر آنچه مي خواستيم رسيديم[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال السد گفت: تعويض هاي تيم فولاد باعث شد تا بازيکنان ما دفاعي بازي کنند.[/h]
00947012.jpg

حسين عموته پس از صعود السد به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: پيش از بازي هم گفته بودم که مي توانيم صعود کنيم. قبل از بازي دو تيم شانس 50-50 داشتند اما در حين بازي شانس ما به صد درصد رسيد و توانستيم از شرايط بازي استفاده بهتري کنيم و در نهايت به مرحله بعدي صعود کنيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: فولاد در اين بازي عملکرد خوبي داشت اما ما بازيکنان اين تيم را کنترل کرديم. ما به نتيجه دلخواه خود در اين بازي دست يافتيم. تيم ما تاکتيکهاي خود را در اين بازي به خوبي به نمايش گذاشت. هر چند که در بازي رفت نتيجه دلخواه خود را کسب نکرده بوديم اما از ابتداي اين بازي تمام تلاش خود را انجام داديم.

سرمربي السد خاطرنشان کرد: ما هم همان دقيقه ابتدايي بازي هجومي را آغاز کرديم که پس از به ثمر رسيدن گل دوم شيرازه تيم فولاد از هم پاشيده شد. طبيعي بود که در دقايق پاياني هم تيم عقب بکشد مخصوصا زماني که اسماعيل شريفات وارد بازي شد. همچنين تعويضهاي فولاد باعث شد تا ما به دفاع روي آوريم و احتياط را در دستور کار خود قرار دهيم. در مجموع در اين ديدار به هر آنچه که ميخواستيم رسيديم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]فرکي: کم تجربه و آماتور بوديم[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان پس از حذف تيمش از رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا گفت: ما بازي را به قانون فوتبال واگذار کرديم.[/h]
00947027.jpg

حسين فرکي در نشست خبري پس از بازي تيمش با السد قطر اظهار کرد: بازي را به قانون فوتبال واگذار کرديم و اين همان چيزي است که تيم حريف به دنبال آن بود. در دو بازي رفت و برگشت شايسته پيروزي بوديم اما نشد. دو مساوي به دست آورديم اما صعود نکرديم. عدم صعود ما به دليل تجربه حريف، بازيکنان حرفهاي و بسيار گران تيم السد بود. قيمت هر کدام از بازيکنان اين تيم معادل کل مبالغ قراردادهاي بازيکنان ماست.

به گزارش ايسنا، وي بيان کرد: کمتجربه و آماتور بوديم و به خاطر اشتباه خودمان صعود نکرديم. بازيکنان ما خوب بودند. فرصت هم به دست آوردند اما قدر فرصتها را ندانستند. دو گل خورديم اما همه ديدند که آنها را جبران کرديم ولي متاسفانه قانون گل در خانه حريف ما را حذف کرد. البته ناگفته نماند خودمان هم به تيم حريف کمک کرديم تا موفق شود. وقتي تماشاگر خودي بدون دليل و بدون مقدمه وارد زمين ميشود و بازي را متوقف ميکند، آسيبش به ما ميرسد که به همين صورت هم شد. در اين بازي آنچه داشتيم رو کرديم و تيم من شايسته صعود بود.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تيم جوان ما با حريف حرفهاي قابل مقايسه نيست و واقعيت را بايد پذيرفت. همان طور که هيچ کس باورش نميشد که فولاد به اين مرحله برسد، همان طور هم مقابل السد شروع خوبي نداشتيم.

وي در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره ماندنش در تيم فولاد خوزستان عنوان کرد: در مورد ماندنم در فولاد بعد جواب ميدهم. به بازيکنانم گفتم برويد و خوب استراحت کنيد و براي آينده فوتبالتان تصميم بگيريد

 

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
چرا فولاد اینجوری بازی میکرد
نیمه اول رو دیدم
خیلی بد بود
اعصاب دیدن نیمه دوم رو نداشتم :(
 
بالا