^^^^^^^ اشتباهات مردانه در دوران نامزدی ^^^^^^^

  • نویسنده موضوع kyana
  • تاریخ شروع

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"



a%20%285%29.gif











خیلی از رفتارهای ساده و به ظاهر کوچکی که در نامزدی از شما سر می زند، میتواند ازدواج تازه نفستان را از نفس بیندازد. اگر در دوران نامزدی به سر میبرید و یا انتظار دارید که یکی از همین روزها پای شما هم به این بازی باز میشود، بهتر است اشتباهات رایج این دوره را بشناسید و از آنها بپرهیزید.








به او چسبیده اید؟


درست است! شما قرار است شریک زندگی لحظات و احساسات او باشید و نزدیک ترین فرد به او باشید اما نباید یادتان برود که این نزدیکی هماندازه ای دارد. پس در عین اینکه به او نشان می دهید که دلتنگش هستید، فضای خالی و کمی آزادی را هم از او دریغ نکنید. این حق اوست که گاهی تنها باشد و یا برخی تفریحات و کارها را به تنهایی انجام دهد.





19616724331852363146206142247229424184108.gif














tasaavire-zibaa%20%2826%29.gif




 

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"

[h=2]


حرف اول و آخر را شما میزنید؟
[/h]
شما می خواهید قدرتتان را اثبات کنید و به خودتان بقبولانید که در زندگی آینده هم حرف حرف شما خواهد بود؟ اگر می خواهید با چنین روشی قدرت را در زندگی به دست بیاورید و عنان امور را به دست بگیرید در اشتباهید. اگر حرف های میان شما، چه از جهت او و چه از طرف شما یکسویه باشند، کار ارتباطتان تمام است. شما برای ساختن یک زندگی مشترک، به دیدگاه مشترک و توانایی گرفتن تصمیم های مشترک نیاز دارید.




tasaavire-zibaa%20%2826%29.gif



 

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"


داماد سرخانه شده اید؟



اگر در دوره عقد قرار دارید و هنوز چند ماه و یا چند سال تا عروسی و رفتن به خانه مشترک فاصله دارید، بهتر است برخی مرزها را از میان نبرید.
به نامزدتان پیشنهاد زندگی در خانه پدریتان را ندهید و خودتان برای زندگی در خانه او پیش قدم نشوید. اجازه بدهید که این دوران نامزدی، دوران نامزدی باقی بماند و با عجله کردن در کنار هم بودن، این رابطه را مخدوش نکنید. شاید از نظرتان او همسر شما باشد اما خانوادهها و اطرافیان شما، هنوز به چشم نامزدی به این ارتباط نگاه میکنند و ممکن است نتوانند جلوی انتقال قضاوتهایشان به شما را بگیرند.




tasaavire-zibaa%20%2826%29.gif


 

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=2]




نمی خواهید عجله کنید؟

[/h]

نامزدتان میخواهد خیلی زود به خانه مشترک بروید و شما گمان میکنید حالا حالاها برای قبول چنین مسوولیتی آماده نیستید و بهتر است چند سالی نامزد بمانید؟ اگر چنین تصوری دارید، بهتر است از تجربه روانشناسان و تحقیقات شان کمک بگیرید. آنها معتقدند عجله های نامزدتان نابجاست و این دوره نباید کمتر از شش ماه باشد اما خواسته شما را هم تایید نمی کنند و می گویند دوران نامزدی نباید بیشتر از دو سال هم طول بکشد. از نظر آنها شش ماه تا یک سال، بهترین زمان برای نامزدی و شناخت همسر آینده است.


tasaavire-zibaa%20%2826%29.gif



 

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=2]



در گذشته اش سرک می کشید؟
[/h]

درست است که صداقت در زندگی مشترک حرف اول را می زند اما نباید فراموش کنیم که همه آدمها رازهایی دارند و حقشان است که تا هر زمان که می خواهند آنها را حفظ کنند.


سعی نکنید از گذشته نامزدتان سر دربیاورید و همه ریز و درشت گذشته و ارتباط های قبلیتان را هم برای او بیرون نریزید. اگر نمی خواهید به سوالی که مربوط به گذشته است پاسخ دهید، بهتر است برایش این موضوع را با آرامش توضیح دهید و هرگز از او سوالاتی نپرسید، که پاسخ شان می تواند ارتباط شما را تهدید کند..





tasaavire-zibaa%20%2826%29.gif


 

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=2]


بیشتر از توانتان وعده می دهید؟

[/h]

می خواهید آب توی دلش تکان نخورد و شما را به چشم قهرمان زندگی اش ببیند؟ گمان می کنید با دیدن ضعف های شما از ادامه این رابطه ناامید میشود و به همین دلیل وعده هایی به او میدهید که خودتان هم می دانید عملی نمی شوند؟ بهتر است به جای دیدن این روزها، کمی بعد را هم ببینید. پس به او فرصت دهید که شما را همان طور که هستید ببیند و بدون فکر کردن به یک آینده بیعیب و نقص، دست به انتخاب بزند.






tasaavire-zibaa%20%2826%29.gif
 
بالا