شهید ابولفضل پاشاپور***ارزویی که در اخرین روز خدمت سربازی براورده شد***

ایرانی اسلامی

کاربر حرفه ای
"کاربر *ویژه*"
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک ایها الشهدا
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
464669_9iKAMgrD.JPG


شهید پاشاپور در 5 اردیبهشت ماه سال 1365 در خانواده ای مذهبی در روستای شاه تپه سی شهرستان گرمی دیده به جهان گشود.خانواده ای که چند سال قبل از ان یک جوان 21 دیگری(عموی شهید) را در جبهه های نبرد حق علیه باطل تقدیم انقلاب نموده بود و خانواده وی کاملا با فرهنگ ایثار و شهادت اشنا بودند.جد پدری شهید پاشاپور نام ابوالفضل را برای او انتخاب کرده بود و از ابتدا ارزو داشت که ادامه دهنده راه ابوالفضل(ع) باشد.
 

ایرانی اسلامی

کاربر حرفه ای
"کاربر *ویژه*"
بسم الله الرحمن الرحیم
464669_9iKAMgrD.JPG


وی به خوشرویی و حسن خلق در روستا مشهور بود و بعد از مدرسه برای کمک خرج خانواده کارهایی از قبیل مکانیکی و سیم کشی انجام می داد.از خصوصیات بارز شهید پاشاپور حضور در برنامه های محرم و خدمت رسانی در امر برق و تاسیسات مساجد بدون هیچ چشم داشت مالی بود.
در تاریخ 1388/11/19 وارد خدمت سربازی شد و در یگان مهندسی هنگ مرزی ماکو مشغول به خدمت گردید و در وصیت نامه اش تاکید کرد که جنگ من,برق رسانی به برجک های مرزهای میهن اسلامیم است تا اینکه بعد از اخرین مرخصی و تنها یک روز مانده به پایان خدمت,در تاریخ 90/5/17 در حال بازگشت از ماموریت توسط عوامل کوردل ضد انقلاب و تروریست پژاک به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

ایرانی اسلامی

کاربر حرفه ای
"کاربر *ویژه*"
بسم الله الرحمن الرحیم
464669_9iKAMgrD.JPG

بخشی از وصیتنامه شهید
به نام خدایی که ایران را افرید,ایران وطن من,ایران من زنده بمان,اوجال ایرانیم اوجال,یاشا ایرانیم یاشا
از اینکه می توانم نقش کوچکی در پایداری مرزهایت داشته باشم به خود می بالم.عشق یعنی
شهادت در راه وطن.
وصیت به شهید فرمان پاشاپور(عموی شهید):عمویم از وقتی یادم می اید با عشق دیدنت زندگی کردم درست است شهید شدی و در این دنیا نیستی اما من همیشه در ارزوی دیدنت زندگی کرده ام و خواهم کرد.فکر می کنم وصال نزدیک باشد.چون من هم در مرز خدمت می کنم امیدوارم این لیاقت در من باشد که راهت را ادامه دهم.هر وقت نامی از شهدا به میان اید به خودم می بالم که در چنین خانواده ای به دنیا امده ام و چنین عمویی داشته ام.قهرمان قهرمانان.
تا حالا که نصیب نشده اسلحه به دست بگیریم و از ایران,وطن و خاک دفاع کنیم و جان دهیم.اما در امر برق رسانی به برجک ها تمام تلاش و سعی خود را می کنم تا نقشی هر چند کوچک در استحکام مرزهای کشور داشته باشم.
من به خون رنگین تو قسم می خورم همیشه نهایت سعی ام را برای استحکام نظام جمهوری اسلامی داشته باشم.امیدوارم این جدایی ما هر چه سریعتر پایان یابد و من افتخار دیدنت را داشته باشم.
شادی روحش صلوات
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

 
بالا