ساعت ديدار فينال جام حذفي مشخص شد

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]ساعت ديدار فينال جام حذفي مشخص شد[/h]
[h=2] ساعت ديدار فينال جام حذفي بين دو تيم مس کرمان و تراکتورسازي تبريز اعلام شد.[/h]
00037942.jpg

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، غلامرضا بهروان در مورد برگزاري فينال جام حذفي اظهار داشت: فينال جام حذفي باشگاههاي کشور يادواره آزادسازي خرمشهر بر اساس قرعه کشي براي تعيين ميزبان مسابقه فينال، بين تيم هاي مس کرمان و تراکتورسازي تبريز و با توجه به پخش مستقيم بازي از شبکه سوم سيما، ساعت 16 و 10 دقيقه روز جمعه 25 بهمن 92 در ورزشگاه امام علي کرمان خواهد بود.

وي افزود: در اين باره از سوي سازمان ليگ نامه هاي لازم به روساي هيات هاي استانهاي کرمان و آذربايجان شرقي و دو مديرعامل باشگاههاي مس کرمان و تراکتورسازي تبريز ارسال شده است.




ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]کاپ قهرماني جام حذفي آماده شد[/h]
[h=2] کاپ قهرماني مسابقات فوتبال جام حذفي آماده و تحويل سازمان ليگ شد.[/h]
00946565.jpg

عصر امروز کاپ قهرماني مسابقات فوتبال جامحذفي آماده شد و به سازمان ليگ رسيد. قرار است اين کاپ براي بازي روز جمعه که بين تيمهاي مس کرمان و تراکتورسازي برگزار ميشود به دست مسئولان برگزاري فينال جام حذفي در کرمان برسد. ارتفاع اين کاپ 13 سانتيمتر کوتاهتر از کاپ قهرماني فصل قبل است.

به گزارش تسنيم، مهدي تاج و حجتالله بهمني رئيس و مدير روابط عمومي سازمان ليگ امشب به تبريز ميروند تا جلسهاي با مسئولان تراکتورسازي و مسکرمان که براي بازي با گسترش فولاد در تبريز حضور دارند انجام دهند و هماهنگيهاي لازم براي برگزاري فينال جام حذفي صورت بگيرد.

اين جلسه فردا (يکشنبه) برگزار ميشود و پس از آن مسئولان سازمان ليگ به کرمان خواهند رفت تا با شوراي تامين اين استان جلسهاي را براي هماهنگي و امنيت فينال جامحذفي داشته باشند.

 
بالا